آذربایجان غربی

نماینده اسبق مجلس: ایران پزشکیان ایران بهتری خواهدبود

نماینده اسبق مجلس: ایران پزشکیان ایران بهتری خواهدبود

به گزارش خبرگزاری یولن از آذربایجان‌غربی، محسن آرمین در جمع خبرنگاران ارومیه‌ای با اشاره به زودهنگام بودن انتخابات اظهار داشت: کاندیداهای حاضر آمادگی ورود به انتخابات نداشته و جامعه نیز انتظار چنین انتخاباتی نداشت.
وی افزود: بعد از گذشته سه ماه اندک از انتخابات کم رمق مجلس، قانع کردن جامعه به شرکت در انتخابات مشکل بوده و حضور «مسعود پزشکیان» به عنوان کاندیدایی سالم و پاکدست می‌تواند شرایط را تغییر دهد.
این فعال اصلاح طلب و نماینده اسبق مجلس با اشاره به متفاوت بودن گتفمان «مسعود پزشکیان» اضافه کرد: امیدواریم در روزهای آینده موج فزاینده شاهد مشارکت بالا باشیم.
آرمین درخصوص مناظرات و برخی بداخلاقی‌ها گفت: بنظر میآید در مناظرات تقسیم کاری شده و برخی برای به چالش افتادن با آقای پزشکیان ورود کرده اند با این حال استراتژی پزشکیان در وارد نشدن به حاشیه‌ها درست و مناسب است.
وی تمام دغدغه و مساله حامیان «مسعود پزشکیان» را حضور بخش مردد جامعه برای شرکت در انتخابات اظهار و افزود: با حضور هموطنان در انتخابات، شرایط کشور تغییر و “ایران پزشکیان، ایران بهتری خواهدشد”.
نماینده اسبق مجلس اظهار داشت: حضور پزشکیان در جریان مقابل ایجاد نگرانی کرده و تمامی نامزدهای رقیب تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا در مقابل جو ایجاد شده ایستادگی کنند.
وی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص کناره گیری کاندیداها افزود: در طی روزهای آینده دو تا سه کاندیدا انصراف و انتخابات با حضور دو یا سه کاندیدا از جمله «مسعود پزشکیان» برگزار خواهدشد و اگر قرار بر کناره گیری «محمدباقر قالیباف» نیز باشد او به نفع جلیلی کنار خواهدرفت.

۴۶

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا