سمنان

مدرسه سنگر تسخیر جهانی است

مدرسه سنگر تسخیر جهانی است

به گزارش خبرگزاری یولن استان سمنان وی در ادامه با اشاره به حرکت عظیم پیاده روی اربعین خاطرنشان کرد؛کربلا یک درسنامه است و بر همین اساس باید به آن تأسی نمود و سعی نماییم همواره در مسیر زندگی حسینی حرکت نماییم چرا که کربلا به رغم اینکه کوتاه ترین انقلاب جهان است اما ماندگارترین و تأثیرگذار ترین می باشد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد؛ استان سمنان واجد جامعه نخبگان است و باید در همین راستا در جهت شکوفایی اقدام نمود . پیگیری تحقق مطالبات استانی و ارتباط موثر و مستمر با مجموعه وزارت برای ارتقا شاخص ها نیز ضروری است و همچنین باید از ظرفیت فرهنگیان عزیز هم استانی و تشکل های فعال نهایت استفاده را داشته باشیم.

ایشان تصریح کردند؛اولویت ما سازماندهی نیروی انسانی است و باید با مدیریت منابع و اداره علمی امور محوله بیشترین بهره وری حاصل شود و از هدر رفت سرمایه های مادی مجموعه جلوگیری گردد و با نصب العین قرار دادن مبحث شایسته سالاری استفاده از عوامل بر اساس توانمندی ها رقم بخورد و از فرصت ها نیز نهایت بهره را داشته باشیم تا انشاء الله به بازدهی و کیفیت مطلوب دست یابیم .

وزیری تاکید نمودند؛ درعصری که قرار داریم در ابعاد مختلف دچار تهاجم هستیم و مهمترین جبهه که به نوعی دفاع از ارزش ها و رسالت مشترک همکاران ماست، جبهه جنگ نرم است و مدرسه می تواند سنگر دفاع در برابر جنون تکنولوژی باشد وسنگر جهانی را تسخیر نماید و به همین جهت باید از مکتب فرماندهان این جبهه نظیر شهید مطهری و شهید سلیمانی ها بیشتر تأثیر گرفت و با برنامه ریزی درست ، فرزندان و عزیزان دانش آموز، تحت تعلیم مبتنی بر هویت اسلامی و ایرانی قرار گیرند که البته لازمه آن حفظ و بهبود شأنیت معلمین عزیز می باشد.

در پایان به اعضای شورای معاونان توصیه نمودند ؛ سند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، بیانیه گام دوم انقلاب ،نقشه جامع علمی کشور، منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در تمامی برنامه ها سرلوحه کارما باشند و ضمن تدوین برنامه عملیاتی زمان‌بندی شده‌ مقدمات تحول بیشتر را در سنگر تعلیم و تربیت استان در سال تحصیلی جدید فراهم نماییم .

۴۶

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا