البرز

برگزاری آزمون استخدام پلیس در مقطع درجه داری

برگزاری آزمون استخدام پلیس در مقطع درجه داری

بیژن جنتی، معاون هماهنگ کننده پلیس البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: پنجمین مرحله آزمون استخدامی پلیس در مقطع درجه داری مرد در سال جاری آغاز شد و نتایج آن در نیمه دوم اسفندماه از طریق پیامک به داوطلبین اعلام خواهد شد.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان البرز به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان مومن، متعهد، علاقه مند و انقلابی استان البرز در مقطع درجه داری مرد به صورت پیمانی ۵ ساله با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی تمامی رشته‌های نظری و فنی و حرفه جذب و استخدام می‌کند.

وی ادامه داد: از مهمترین شرایط استخدام حداکثر سن ۲۵ سال یعنی متولدین ۱۳۷۵ به بعد و دارای حداقل معدل کل دیپلم ۱۲ و میزان قد آنها نیز حداقل ۱۷۰ سانتی متر می باشد که پس از سیر مراحل گزینشی با موفقیت به استخدام ناجا در خواهند آمد.

سرهنگ جنتی تصریح کرد: متقاضیان استخدام می‌توانند برای ثبت نام علاوه بر حضور در کلیه مقرهای انتظامی ازجمله کلانتری ها و پاسگاه‌های محل سکونت خود نیز به هسته گزینش استان واقع در کرج، میدان توحید، بلوار بلال روبروی بانک صادرات مراجعه و یا در ساعات اداری به شماره تلفن ۰۲۶۲۱۸۲۷۴۰۹ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا