همدان

آزادی ۱۵۱ زندانی جرائم غیرعمد در همدان

یدالله روحانی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در همدان با اشاره به اقدامات ستاد دیه استان از ابتدای امسال تا پایان مهرماه اظهار کرد: در این مدت ۱۵۱ زندانی آزاده شده که ۱۴۳ نفر تا پایان شهریورماه و ۱۷ نفر در مهرماه بوده است.

وی مبلغ بدهی این مددجویان را ۳۷۵ میلیارد و ۲۷۷ میلیون و ۷۶۰ هزار ریال دانست و گفت: این مبلغ تا شهریورماه امسال ۲۶۴ میلیارد و ۶۸۱ میلیون و ۲۶۰ هزار ریال بود و مهرماه نیز ۱۱۰ میلیارد و ۵۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال شد. 

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه تعداد پرونده‌های دیه یک مورد بود افزود: از ۱۰۲ پرونده مالی، ۹۱ مورد تا پایان شهریورماه را و ۱۱ مورد مهرماه شامل می‌شد.

وی با اشاره به ۳۳ پرونده مهریه که ۲۷ مورد متعلق به تا شهریورماه و ۶ مورد مهرماه است خاطرنشان کرد: ۱۵ مورد پرونده نفقه داشتیم.

روحانی‌منش از آزادی ۱۴۰ زندانی مرد و ۶ زندانی زن خبر داد و گفت: ۱۲۹ مرد تا پایان شهریورماه و ۱۱ مرد در مهرماه و پنج زن تا پایان شهریور و یک زن مهرماه آزاد شده‌اند.

وی با اشاره به اخذ مبلغ ۸۱ میلیارد و ۲۶۳ میلیون و ۹۹۴ هزار ریال رضایت از شکات توسط ستاد دیه استان بیان کرد: تا پایان شهریورماه ۱۲ میلیارد و۴۳۴ میلیون و ۹۹۴ هزار ریال و مهرماه ۶۸ میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریال شکات بخشیده‌اند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه ۱۴ میلیارد و ۶۱۱ میلیون ریال مددجویان نقدینگی داشتند گفت: مبلغ اعسار به تقسیط ۲۳۴ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال بود.

روحانی‌منش از ۲۸ میلیارد و ۲۶ میلیون و ۷۶۶ هزار ریال کمک پرداختی برای پرونده‌های مالی و دیه خبر داد و افزود: ۱۶ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال از بانک‌های ملت، ملی، تجارت و صادرات برای آزادی مددجویان وام دریافت شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا