کرمانشاه

واردات خودرو مشمول جانبازان ۵۰ درصد به بالا می شود

واردات خودرو مشمول جانبازان ۵۰ درصد به بالا می شود

خسرو شهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار یولن کرمانشاه، در خصوص اجرای قانون واردات خودرو جانبازان۵۰درصد به بالا مشمول اظهار کرد: آن دسته از جانبازان که تمایل به واردات خودرو به صورت انفرادی دارند می توانند به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به آدرس HTTPS://JANBAZAN.SALEAUTO.IR مراجعه نمایید.

وی با عنایت به پیگیری‌های مکرر برخی از جانبازان مبنی بر حذف انتخاب خودرو خود از سامانه، افزود: برای جانبازان معزز در تاریخ های ذیل امکان لغو پیش ثبت‌نام ایجاد شده است، لازم به ذکر است چنانچه جانبازان، پیش ثبت نام خود را لغو کنند، می‌بایست در هنگام ثبت سفارش نهایی (در سامانه جامع تجارت) خودروی خود را انتخاب و بر مبنای آن کلیه فرایندهای واردات خودرو را شخصاً انجام دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تصریح کرد: بدیهی است مسئولیت کلیه انجام امور مربوط به واردات به عهده جانباز است.

وی اضافه کرد: جانبازان با ورود به سامانه جانبازان و در بخش جزئیات سفارش، گزینه لغو سفارش را انتخاب و پس از تایید متن نمایش داده شده از فرایند سامانه عرضه خودرو جانبازان خارج می‌شود.

شهیدی در پایان گفت: تاریخ ثبت نام جانبازان به شرح زیر است؛ جانبازان معزز ۷۰ درصد ویژه : تاریخ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ لغایت۱۴۰۳/۰۳/۲۸، سایر جانبازان ۷۰درصد: تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ لغایت ۱۴۰۳/۰۳/۳۰، جانبازان ۵۰ الی ۶۹ درصد: تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ لغایت ۱۴۰۳/۰۴/۰۱.

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا