بین الملل

جراحت دو نظامی صهیونیست در عملیات زیرگیری با خودرو

جراحت دو نظامی صهیونیست در عملیات زیرگیری با خودرو

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، رسانه‌های محلی بامداد سه‌شنبه از وقوع عملیات زیرگیری نظامیان صهیونیستی با استفاده از خودرو خبر دادند.

خبرگزاری «صفا» به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد: «دو نظامی اسرائیلی بر اثر برخورد یک خودروی تندرو با گشتی ارتش در منطقه السیله الحارثیه واقع در جِنین مجروح شدند».

وبگاه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»  نیز نوشت: «راننده این خودرو دستگیر شده و ارتش در حال بررسی سوابق آن است».

گروه‌های ملی و اسلامی در شهر قدس اشغالی به مناسبت شهادت دو فلسطینی به نام‌های کرم قواسمی و یامن جفال، امروز دوشنبه در این شهر عزای عمومی و اعتصاب فراگیر اعلام کرده‌اند.  این گروه‌ها همچنین ملت فلسطین را به بسیج عمومی و رویارویی مستقیم با رژیم اشغالگر در واکنش به جنایت‌های این رژیم فراخواندند.

قواسمی روز یکشنبه مقابل یکی از دروازه‌های مسجدالأقصی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید و جفال نیز شب گذشته در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست در شهرک ابودیس شهید شد.

این عملیات زیرگیری در حالی رخ داده که نظامیان صهیونیست شبانه با یورش به شهر جنین، قصد تخریب خانه این دو فلسطینی را داشتند.

پیش از این نیز، منابع فلسطینی از اعتصاب عمومی در قدس اشغالی در پی شهادت دو فلسطینی و بازداشت گسترده فلسطینیان در کرانه باختری خبر داده بودند. (جزئیات بیشتر)

 

جراحت دو نظامی صهیونیست در عملیات زیرگیری با خودرو

 

انتهای پیام/خ


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا