سمنان

اجرای طرح‌های بهینه‌سازی شبکه توزیع برق روستایی در دامغان

اجرای طرح‌های بهینه‌سازی شبکه توزیع برق روستایی در دامغان

سید محمدحسین ترابی، مدیر توزیع برق شهرستان دامغان در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در دامغان اظهار کرد: طرح‌های بهینه‌سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق روستایی، یکی از اهداف مهم برای ارتقای ضریب پایداری خطوط برق‌رسانی و استمرار خدمات‌دهی به مشترکان است.

وی گفت: شبکه فشار ضعیف ۲۰ روستای شهرستان دامغان به مقدار ۹ هزار متر بهینه‌سازی شده که حدود هشت کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل و قریب به ۱۰۰ اصله پایه نیز جابه‌جا یا تعویض شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان افزود: اصلاح یک‌هزار و ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط و جابه‌جایی و تعویض ۲۰ اصله پایه برق نیز، از دیگر اقداماتی است که با صرف هزینه‌ای به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به اجرا درآمد.

ترابی با اشاره به این‌که برای سال ۱۴۰۱ هم برنامه‌ریزی‌شده تا ۱۴ کیلومتر شبکه سیمی ۲۰ روستای دیگر شهرستان دامغان به کابل خودنگهدار تبدیل شود، اضافه کرد: جابه‌جایی و تعویض ۹۰ اصله پایه برق، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این مدیریت است.

 وی خاطرنشان کرد: قدرت‌آباد، نمکه، دشتبو، عبدالله‌آباد، امروان، مهماندویه، حسینان، معلمان، دیان، سبحان، حیدرآباد، بها آباد، سینگ، نوا، توچاهی، صح، مایان، وامرزان و تویه رودبار ازجمله روستاهایی هستند که شبکه برق آنها اصلاح و بهینه‌سازی می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا