آذربایجان شرقی

خنثی کردن تهدیدات موساد و داعش در تبریز/ می خواهند قومیت را از فرصت به تهدید تبدیل کنند

خنثی کردن تهدیدات موساد و داعش در تبریز/ می خواهند قومیت را از فرصت به تهدید تبدیل کنند

به گزارش یولن، یونس فاتح در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دوره اول انتخابات در سلامت و امنیت کامل برگزار شد افزود: در آستانه دور دوم انتخابات مجلس در تبریز، حمله روی اعصاب و روان مردم راهبرد دشمن قرار گرفته به طوریکه دوباره مشکلات نانوایی ها را علم کرده اند!ً

وی با بیان اینکه دشمن برای کلانشهر تبریز برنامه ویژه ای دارد تصریح کرد: موضوع قومیت گرچه برای تمامیت ارضی ایران فرصت است ولی دشمن تلاش می کند این موضوع را به تهدید تبدیل کند.

به گفته فاتح، در ماه مبارک رمضان گزارش هایی مبنی بر عامل انتحاری دریافت شده بود اما با طراحی و اجرای حلقه های امنیتی توسط تمام نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی تهدیدات دشمن خنثی شد.

فرماندار تبریز با اشاره به دستگیری یک تیم جاسوسی موساد در تبریز اظهار داشت: مستندی در این خصوص آماده شده که تلاش می کنیم تا قبل از انتخابات از شبکه سهند پخش شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای سلامت و امنیت دور دوم انتخابات اتخاذ شده است گفت: دور دوم از حساسیت زیادی برخوردار است چراکه تعداد نامزدها کمتر بوده و به نوعی نخبگان سیاسی را شامل می شوند.

فرماندار تبریز با تاکید بر اینکه هیچ یک از مجریان انتخابات از هیج کاندیدایی حمایت نمی کنند افزود: رای مردم امانت است و ما آخریت خود را برای دنیای دیگران نمی فروشیم.

وی با تقدیر از رسانه ها برای ارتقای مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد: تدابیر ویژه برای حضور اصحاب رسانه در طول برگزاری انتخابات اتخاذ شده است.

فرماندار تبریز با اعلام اینکه دور دوم انتخابات مجلس کاملا الکترونیکی خواهد بود اظهار داشت: رای دهندگان می توانند با استفاده از روش های: انتخاب از روی عکس کاندیداها، نوشتن کد یا نام و نام خانوادگی آرای خود را به ثبت برسانند.

وی با بیان اینکه یکی از مدارک شناسایی شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، پایان خدمت یا پاسپورت برای رای دادن کافی است گفت: در دور دوم ۸۸ درصد مردم در تبریز با کارت ملی رای داده بودند.

فاتح در ادامه سخنان خود با اشاره به استقرار ۸۲۶ صندوق در دور اول انتخابات در تبریز تصریح کرد: با آمایش ادوار گذشته و تجمیع صندوق های نزدیک به هم این تعداد به ۷۶۰ صندوق در دور دوم رسیده است.

فرماندار تبریز با بیان اینکه در دور اول، مشکل آرای تکراری نداشتیم یادآور شد: این مشکل در نواحی بروز پیدا می کند که برخط نبوده و به صورت آفلاین رای گیری می شود.

به گفته وی طبق اعلام وزارت کشور وضعیت اینترنت در دور انتخابات در تبریز “کم نظیر” بود گفت: سلامت الکترونیکی راهبرد و اولویت برگزاری انتخابات است لذا تلاش می کنیم حتی در روستاهای دور افتاده هم به جای انتخابات آفلاین، اینترنت فراهم شود.

حسن گلی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از پیش بینی صندوق ویژه فرهنگ و هنر در روز انتخابات خبر داد و گفت: اهالی فرهنگ و هنر می توانند روز جمعه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ با حضور در مجتمع فرهنگی ۲۹ بهمن تبریز آرای خود را در صندوق الکترونیکی مستقر در این مجموعه ثبت نمایند.

۴۶

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا