سیاسی

پدافند هوایی مقابل حملات اسرائیل موفق بود؟

پدافند هوایی مقابل حملات اسرائیل موفق بود؟

به گزارش خبرگزاری یولن، غلامحسین  رضوانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به عملیات موفق پدافندهای ایران، گفت: دفاع موفق پدافند هوایی بار دیگر اقتدار و صلابت نیروهای مسلح را نشان داد. 

وی افزود: نیروهای مسلح با بهره‌مندی از خون شهدای اخیر علی الخصوص شهیدنصرالله و سنوار به خوبی و باکمال بصیرت وقدرت با آمریکای آمر و رژیم صهیونیستی عامل مقابله کردند و برگ زرین دیگری  از پیروزی‌های اسلام بر کفر جهانی را رو کردند.

رضوانی تاکید کرد:کسانی که از تاریخ و نحوه تشکیل رژیم غاصب شرور دست پرورده انگلیس وآمریکا  اطلاعاتی ولو خیلی مختصر دارندمی‌دانند که موجودیت این رژیم در توسعه واستمرار تجاوز وکشتار وجنایت است.

وی افزود: اما محدودیت رژیم جعلی  اشغالگر در دو چیز است اولاً جنگ‌ها باید کوتاه مدت باشد و ثانیاً باید در هر جنگی  ولو حداقل در روایت پیروز شود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: در واقع رژیم صهیونیستی بعد از شکست‌های پیاپی و طولانی شدن جنگ بخصوص در غزه و لبنان در حال احتضار است.

وی افزود:  اماچون این شکست پیامدهای عظیم منطقه ای وبین المللی در پی دارد به‌وسیله تروریسم جهانی حمایت وپشتیبانی همه جانبه می‌شود و با تنفس مصنوعی فعلا دوران احتضار طولانی شده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت:  در این راستا در جهت خواست همیشگی این حمله با دستور و تمهیدات آمریکا به مرحله فعلی رسیده است.

2727

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا