البرز

مدال برنز جهانی تنیس روی میز نصیب جوان البرزی شد

مدال برنز جهانی تنیس روی میز نصیب جوان البرزی شد

پیام حجازیان، رئیس هیأت تنیس روی‌میز البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به کسب مدال برنز مسابقات جهانی کانتندر اسپانیا توسط جوان البرزی، گفت: ورزشکاران البرزی در رشته‌های تخصصی ورزشی استعدادهای درخشانی دارند.

وی با بیان اینکه مسابقات جهانی کانتندر معتبرترین رویداد جهانی تنیس روی میز جهان است، ادامه داد: این مسابقات زیر نظر فدراسیون جهانی تنیس‌روی‌میز ITTF هر سال چندین بار در کشورهای مختلف با حضور شرکت کنندگان از سراسر جهان برگزار می‌شود.

حجازیان اضافه کرد: این دوره مسابقات در اسپانیا برگزار شد که جوان البرزی در دو رده سنی زیر۱۷ سال و زیر ۱۹ سال حاضر شد که با شکست نماینده میزبان حضور خود روی سکو مسابقات قطعی کرد.

رئیس هیأت تنیس روی میز البرز، با اشاره به اینکه نوید شمس در سال ۲۰۲۲ مدال دیگر در بخش دونفر کسب کرده است، تصریح کرد: این جوان البرزی نه تنها افتخار استان بلکه افتخار ایران است که اولین تنیسوری البرزی که لژیونر شد و به عضویت باشگاه پوزنان لهستان آمده است.

وی افزود: در حال حاضر جوان البرزی، نفر اول ایران در رنکینگ جوانان جهان، نفر ۴ زیر ۱۷ سال و ۱۱ جهان در رده سنی زیر ۱۹ سال به خود اختصاص داده است.

حجازی در خصوص حضور نمایندهای استان در لیگ برتر، اظهار کرد: خداروشکر امسال در لیگ برتر در هر دو بخش بانوان و آقایان از استان البرز نماینده داشتیم.

وی ادامه داد: خداروشاکریم که ورزشکاران به نام و موفقیتی داریم که در لیگ معتبر حضور دارند از جمله خانم‌ها مریم فرعی، پریناز حاجیلو و فاطمه جمالی فر و مینا پورموسوی و همچنین مهدی معدن کن که در لیگ برتر ترکیه بازی میکنند و امسال لژیونر شدند.

حجازیان در پایان گفت: خداروشکر هیئت در شرایط خوبی به سر میبرند و سعی میکنیم که درلیگ‌ها حاضر شوند و در آخرین رویداد لیگ استان که بیش از ۱۰ سال برگزار میشود  با حضور ۲۰ تیم انجام شد که نفرات برتر به عضویت باشگاه‌های لیگ برتری کشور در بیایند و سطح خود را در مسابقات افزایش بدهند.

انتهای پیام/ش


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا