قزوین

پوستر مسابقه طراحی پوستر حمایت از کالای ایرانی در قزوین رونمایی شد

پوستر مسابقه طراحی پوستر حمایت از کالای ایرانی در قزوین رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری یولن از قزوین؛ با حضور حسین براتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین از پوستر سومین دوره مسابقه طراحی پوستر حمایت از کالای ایرانی با موضوع شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم” رونمایی شد.

با عنایت به نام گذاری سال ۱۴۰۳ و همچنین در راستای گرامیداشت سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری (۱۲تیرماه) در خصوص مبارزه با قاچاق کالاو ارز، معاونت فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با همکاری کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین سومین دوره مسابقه طراحی پوستر با موضوع شعار سال را برگزار می کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در مراسم رونمایی از پوستر این مسابقه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام گفت: در این حوزه استفاده از ظرفیت‌های درونی و توجه اذهان به استفاده از کالای ایرانی بحثی است که هم از طرف مقام معظم رهبری و هم از جانب مدیران و مسئولین ارشد کشور و استان همواره مورد تاکید واقع شده است.

وی افزود: تبلیغات موضوع اجتناب ناپذیری است که در آگاهی رساندن به مردم و انتخاب آنان برای استفاده از کالای ایرانی و عدم استفاده از کالای قاچاق بسیار مهم و تاثیرگذار است بنابراین اگر بخواهیم از این دریچه به آن نگاه کنیم باید انرژی خوب و مضاعفی گذاشته تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین خطرنشان کرد: این مسابقه به صورت مجازی و در سطح استان قزوین برگزار خواهد شد لذا از تمامی طراحان پوستر استان دعوت به عمل می آید تا در این مسابقه شرکت کرده و آثار خود را ارسال کنند.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را ۱۵مرداد سال جاری اعلام کرد و گفت: موضوعات این مسابقه به شرح زیر می باشد:

۱- شعار سال”جهش تولید با مشارکت مردم”

۲- مبارزه با قاچاق کالا و ارز

نحوه شرکت و شرایط ارسال آثار:

۱-علاقه مندان می توانند حداکثر با ۳ اثر در این مسابقه شرکت نمایند.

۲- آثار ارسالی باید در سایز ۳۵*۵۰ و وضوح ۳۰۰DPI باشد.

۳-شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در پیام رسان ایتا به شماره تلفن ۰۹۰۵۰۳۵۹۵۱۲با درج مشخصات کامل خود شامل:نام و نام خانوادگی،شماره تماس(همراه و ثابت)ارسال نمایند.

۴- نفرات برگزیده باید فایل اصلی اثر خود را با فرمت PSD به دبیرخانه تحویل نمایند.

۵- به تمامی شرکت کنندگان در مسابقه گواهی شرکت اهدا خواهد شد.

۶- شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن دبیرخانه به شماره ۰۲۸۳۳۶۹۱۳۹۲ تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است به ۵ اثر برتر منتخب هیات داوران مسابقه جایزه نقدی و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

۴۶

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا