کهگیلویه و بویراحمد

۱۳ آبان روز بزرگ و تاریخی استکبار ستیزی توسط ملت ایران است

به گزارش یولن از گچساران علیرضا اتابک در آیین بزرگداشت روز ۱۳ آبان این شهرستان اظهار کرد:امروز مناسبت مهمی می باشد که یک رویداد بزرگ و تاریخی را در جهان رقم زده است وی بیان کرد: انقلاب اسلامی از بطن وجودش تمام احکام دین و احکامی که استکبار و حکومت پهلوی و عواملش در کشور داشتند را توانست با روحیه استکبار ستیزی از بین ببرد.

 

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه مردم ولایت‌مدار انقلاب اسلامی همیشه در تمام‌مراحل یاور نظام هستند تصریح کرد: تجمع مردم نشانه وفاداری به انقلاب و آرمان های آن، امام راحل و شهدا است.

 

اتابک عنوان کرد: درد خدا به روان شهیدان وامام راحل که عزت استقلال و آزادی مملکت را مرهون وی می باشیم. 

وی گفت: خدا قوت بر مجاهدینی که در راه اعتلای جمهوری اسلامی همچنان استوار و‌پایدار بوده و توانستند امروز در آب‌های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان بار دیگر اقتدار جمهوری اسلامی رابار دیگر به جهانیان‌ نشان دهند.

 

فرماندار گچساران خاطر نشان کرد: در تمام صحنه های دیپلماتیک نطامی و غیره شاهد افتخار، عزت و سربلندی ایران اسلامی هستیم.

 

حجت الاسلام امین حجازی امام جمعه گچساران نیز در این آیین اظهار کرد: ۱۳ آبان روز بزرگ و به یاد ماندنی استکبار ستیزی و اعلام عملی و علنی به عالم، که ایران اسلامی دنیا رو از خواب غفلت بیدار کرد و هیمنه پوشالی کسی که خود را کدخدای جهان می نامید را فرو ریخت.

 

وی ادامه داد: فتنه ویروس بسیارزیبا بار و خطرناکی برای انسان است.

امام جمعه گچساران اضافه کرد: هر نقطه ای از عالم که ضربه ای به انسانیت وارد می کند یا تفرقه دارد و انسان و انسانیت به زحمت می افتد کار فتنه می باشد.

حجت الاسلام حجازی بیان کرد:هر نقصانی در جهان وجود داشته باشد کار آمریکا و نوجه آن اسرائل می باشد.

 

وی گفت: لازم است که نسل جوان ما بدانند چرا امام قیام کرد و تبعید شدند و چرا دانشجویان‌ما برعلیه فتنه مستکبران قیام می کنند.

امام‌جمعه گچساران با اشاره به اینکه ما بنده خدا هستیم نه بنده آمریکا و دیگر مستکبران تصریح کرد: دولت طاغوت بنده و نوکر آمریکا و انگلیس بود و بدون اجازه آنها نمی‌توانست تصمیمی برای کشور بگیرد.

حجت الاسلام ‌حجازی ادامه داد: در زمان طاغوت ملت ایران و دولت ایران پاتوق و حیاط خلوت برای مستکبران بود.

وی افزود: دولت طاغوت بنده و نوکر آمریکا و انگلیس بود و بدون اجازه آنها نمی‌توانست تصمیمی برای کشور بگیرد.

امام‌جمعه گچساران خاطر نشان کرد: در جای جای کشور و استان‌ما فقر و بدبختی در زمان رژیم‌پهلوی بیداد می کرد اما به برکت نظام‌مقدس جمهوری اسلامی با وجود برخی نواقص که وجود دارد در کنار آنها خیلی برکات و خدمات نیز به دست آمده و عمران و آبادانی را در دورترین‌نقاط شاهد هستیم.

حجت الاسلام‌حجازی ادامه دهد: اگر امروز کسی ادعا برقدرت دارد نباید که دزدی کند.اینکه آمریکا دست به دزدی می زند نشانه ناتوانی اوست.

وی افزود: فرزندان غیور جمهوری اسلامی مچ دزد گرفته و او را رسوا می کنند و بار دیگر به دنیا نشان‌می دهند که ایران اسلامی با وجود رهبر فرزانه و توسل به ائمه اطهار تمام نقشه های شوم آنها را خنثی کرده و آنها را رسوا می کند.

به گزارش یولن آیین بزرگداشت روز ۱۳ آبان با حضور مسئولان و دانش آموزان و اقشار مختلف مردم شهید پرور گچساران در گلزار مطهر شهدا این شهرستان برگزارشد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا