اصفهان

مهارت‌آموزی حداقل ۶۰ هزار سرباز از سال ۹۶ تاکنون

به گزارش یولن از اصفهان، سردار محمد جواد زاده‌کمند در ️همایش «مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان اصفهان» با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت آموزش حداقل یک حرفه و مهارت به سربازان در طول مدت خدمت سربازی، اظهار داشت: در همین راستا قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در سال ۹۶ در ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شد.

معاون عملیات نیروی انسانی و فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت:  از سال ۹۶ تا کنون بیش از ۶۰ هزار سرباز با فرا‌گرفتن یک مهارت ضروری و مورد نیاز جامعه ترخیص شده‌اند.

وی ادامه داد: البته در خصوص بعضی از مهارت‌ها ضرورت دارد تلاش بیشتری صورت گیرد که این امر نیز با همت و تلاش فرماندهان و مسؤولان کشوری محقق خواهد شد.

همچنین️ امیر محسن آذرافروز، ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان در این مراسم گفت: طی ۳ سال متوالی با فعالیت‌های بی‌وقفه و ارتباطات بسیار خوب دست اندرکاران توانستیم رتبه اول مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در سطح نیروهای مسلح استان را کسب کنیم.

وی افزود: راه انداختن یک کارگاه فنی یا کشاورزی و مانند آن توسط یک جوان جویای کار پس از اتمام دوران خدمت برای تامین آینده خود یا اشتغال‌زایی و به‌کاگیری جمعی از جوانان باعث فخر و مباهات مجموعه ارتش و نیروهای مسلح است.

در پایان این مراسم از اولین مرکز سنجش الکترونیک فنی و حرفه ای نیروهای مسلح استان اصفهان  در مرکز آموزش توپخانه شهید صیاد شیرازی اصفهان رونمایی شد.

به گزارش فارس، همایش بزرگ مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان اصفهان روز پنجشنبه به میزبانی ارشد نظامی ارتش در منطقه و با حضور فرماندهان و مسؤولان مهارت‌آموزی یگان‌های مختلف نیروهای مسلح مستقر در اصفهان و همچنین جمعی از حرفه‌آموزان این رده‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا