اقتصادی

قیمت اجاره‌بهای مسکن در مناطق مختلف تهران + جدول

قیمت اجاره‌بهای مسکن در مناطق مختلف تهران + جدول

به گزارش خبرگزاری یولن، با ۵۰۰ میلیون تومان ودیعه و پرداخت ماهیانه ۲۵ میلیون تومان می‌توانید آپارتمانی ۲۳ ساله با زیربنای ۱۱۳ متر در سیدخندان اجاره کنید. واحد دیگری در همین محله با ۱۳۵ متر زیربنا و ۱۱ سال سن با ودیعه یک میلیارد تومان و کرایه ماهیانه ۳۵ میلیون تومان اجاره داده می‌شود.

اقتصادآنلاین در گزارشی نوشت: واحدی ۱۴۶ متری در شهرک اکباتان با سه اتاق خواب و سنی بیش از ۳۰ سال با ودیعه ۶۰۰ میلیون تومان اجاره داده می‌شود. کرایه ماهیانه این واحد ۳۲ میلیون تومان است.

اگر می‌خواهید در مرکز تهران ساکن شوید، می‌توانید واحدی ۱۲۰ متری در محله فاطمی را اجاره کنید. این واحد که ۳۱ سال سن دارد با ۴۰۰ میلیون تومان پول پیش و پرداخت ماهیانه ۲۶ میلیون تومان اجاره داده می‌شود.

قیمت اجاره‌بها مسکن در مناطق مختلف تهران +جدول

با یک میلیارد تومان پول پیش می‌توانید واحدی ۱۰۵ متری را در محله جمالزاده اجاره کنید. این واحد ساخت سال ۱۴۰۰ و اجاره ماهیانه آن ۷ میلیون تومان است.

رهن کامل یک واحد ۱۱۵ متری در شهرک غرب که ۱۹ سال از ساخت آن می‌گذرد، به ودیعه یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومانی نیاز دارد.

آپارتمان دیگری در محله استخر تهران با متراژ ۱۳۰ متر و ساخت سال ۱۴۰۱ با ودیعه یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود.

با یک میلیارد پول پیش و پرداخت ماهیانه ۳۵ میلیون تومان می‌توانید واحدی هفت ساله با متراژ ۱۵۷ متر در محله دریاچه شهدای خلیج فارس اجاره کنید.

۲۲۳۲۲۵

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا