سمنان

پیگیری بیش از ۳۰ هزار درخواست مردمی در سفر رئیس‌جمهور/ بیشترین خواسته مردم چه بود؟

پیگیری بیش از ۳۰ هزار درخواست مردمی در سفر رئیس‌جمهور/ بیشترین خواسته مردم چه بود؟

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در راستای پاسخگویی و رسیدگی به مکاتبات و مطالبات مردم در سفر رئیس‌جمهوری به استان سمنان در کمیسیون هماهنگی بانک‌ها در سالن جلسات یادگار امام استانداری اظهار کرد: بانک‌های عامل استان در خصوص درخواست‌ها و نامه‌های مردمی واصله در حوزه سفر رئیس‌جمهوری به استان با نگاه و رویکرد مثبت تسهیلگری کنند.

وی گفت: بیش از ۳۰ هزار نفر از شهروندان استان در سفر آیت‌الله رئیسی به استان، درخواست‌های خود را ارائه کردند که بخشی از این نامه‌ها و درخواست‌های مردمی در حوزه تسهیلات بانکی بود.

استاندار سمنان گفت: در جلسه‌ای با وزیر اقتصاد و دارایی، پیگیری افزایش سقف تسهیلات بانک‌های استان و پاسخ به مطالبات به‌حق مردم در حوزه سفر رئیس‌جمهوری انجام شد.

هاشمی افزود: ضرورت دارد تا مدیران عامل بانک‌های استان در راستای پاسخگویی به مردم و افزایش رضایتمندی و جلب اعتماد آنان، نسبت به مکاتبات با مرکز و پیگیری موارد مرتبط با درخواست‌های مردمی سفر رئیس‌جمهوری به استان را در دستور کار قرار دهند.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد تا بانک‌های عامل استان، موارد و درخواست‌های ارجاع شده به شعب زیرمجموعه در شهرستان‌ها را از ابتدا تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

استاندار سمنان گفت: لازم است تا بانک‌های عامل استان در خصوص اخذ تضامین از متقاضیان در حوزه درخواست‌های تسهیلات در بحث سفر رئیس‌جمهوری، تسهیلگری را در دستور کار قرار دهند.

هاشمی بیان کرد: بسیار زیبا و پسندیده است که برخی از پرداخت تسهیلات مرتبط با درخواست‌های مردمی در بحث سفر رئیس‌جمهوری توسط بانک‌های خصوصی صورت پذیرد.

وی گفت: ما امروز باید تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی مردم و گره‌گشایی از مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان به کار گیریم که بانک‌ها در این میان نقش تأثیرگذاری خواهند داشت.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا