سمنان

۶ طرح عمرانی برق‌رسانی مهدی‌شهر افتتاح شد

۶ طرح عمرانی برق‌رسانی مهدی‌شهر افتتاح شد

به گزارش یولن از مهدی‌شهر، ۶ طرح عمرانی برق‌رسانی شهرستان مهدی‌شهر عصر امروز در آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های این شهرستان با اعتباری به مبلغ ۲۶ میلیارد و ۶۴۳ میلیون ریال افتتاح شد.

حسین حافظی، مدیر توزیع برق شهرستان مهدی‌شهر بیان کرد: طرح احداث شبکه و نصب دو دستگاه پست هوایی در منطقه یخچال و شهرک شهید کلاهدوز شهمیرزاد با مبلغ سه میلیارد و ۴۶۳ میلیون ریال، طرح بهینه‌سازی شبکه فشارضعیف و شبکه روشنایی برخی نقاط شهرستان با اعتبار چهار میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال و طرح احداث شبکه و نصب پست میدان علمدار روستای فولادمحله با مبلغ یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، در زمره پروژه‌های افتتاح شده به مناسبت دهه فجر هستند.

وی گفت: طرح اصلاح شبکه فشارمتوسط هوایی منطقه پرور با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، طرح نصب پنج دستگاه پست هوایی و احداث شبکه جهت تأمین برق متقاضیان جدید شهرستان با مبلغ هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و طرح بهینه‌سازی پنج هزار و ۷۰۰ متر شـبکه توزیع برق روسـتاهای شـهرستان با اعـتبار ۶ مـیلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، از دیـگر طرح‌هایی هستند که در هشتمین روز دهه مبارک فجر افتتاح شدند.

طرح‌های عمرانی برق‌رسانی شهرستان مهدی‌شهر با حضور استاندار سمنان، امام جمعه، فرماندار مهدی‌شهر و جمعی از مسؤولان افتتاح شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا