خراسان جنوبی

آب و گاز در چند قدمی شهرک صنعتی «خوسف»

به گزارش خبرنگار یولن از خوسف، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی، تکلیف دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات شهرک صنعتی شهید رحمانی خوسف روشن شد.

«فرهادی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی در مورد رهاورد جلسه، اظهار داشت: در این جلسه در خصوص مسائلی همچون تأمین آب، برق  و گاز  و نیز رفع مشکلات اینترنت و غیره شهرک شهید رحمانی بحث و تبادل نظر شد.

وی به تشریح مصوبات جلسه پرداخت و خاطرنشان کرد: پروژه تأمین آب شهرک حداکثر ظرف مدت دو ماه آینده توسط آب منطقه‌ای به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: با توجه به این که گاز تا در ورودی شهرک  رسیده و فقط مباحث داخلی آن باقی مانده با هماهنگی‌های لازم در اسرع وقت انجام خواهد شد.

فرهادی با اشاره به نیاز شهرک به افزایش ولتاژ برق، متذکر شد: این مشکل باید از طریق احداث پست و خط انتقال جدید مرتفع شد بنابراین با توجه به هزینه‌های بسیار زیاد این پروژه، مقرر شد جلسه‌ای با حضور مدیر عامل شرکت توانیر و مدیران استان برگزار و تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص  منعقد شود.

به گفته وی لازم است که بخشی از اعتبار مورد نیاز این پروژه توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان و بخشی نیز توسط  شرکت توانیر تأمین شود.

معاون استاندار ادامه داد: برای تأمین برق و اجرای پروژه احداث پست و خط انتقال ، لازم است دستگاه‌های اجرای از ظرفیت‌های قانونی به ویژه در قانون بودجه ۱۴۰۰ و سایر قوانین مربوط نهایت پیگیری را انجام دهند.

وی افزود: در این جلسه در خصوص  استفاده از پساب تصفیه‌خانه فاضلاب شهر بیرجند بر اساس تفاهم‌نامه سازمان صنعت، معدن و تجارت ، شرکت‌های برق، آب منطقه‌ای  و شرکت  آب و فاضلاب طی یک ماه آینده، رایزنی شد.

به گفته وی بر اساس مصوبه این جلسه، شرکت آب منطقه‌ای پیگیری‌های لازم  برای تخصیص پساب به شهرک صنعتی خوسف را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ح


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا