سمنان

افزایش ۲۷ درصدی مسافرت به استان سمنان با ناوگان عمومی

افزایش ۲۷ درصدی مسافرت به استان سمنان با ناوگان عمومی

غلامرضا طحان، معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در سمنان، با اعلام افزایش ۲۷ درصدی مسافرت به سمنان با ناوگان عمومی در طرح نوروزی ۱۴۰۱ اظهار کرد: امسال ۴۳ هزار و ۸۵۰ مسافر با استفاده از وسایل نقلیه عمومی وارد استان شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در طرح نوروزی ۱۴۰۱ استان سمنان پذیرای ۹ هزار ۳۵۰ مسافر بیشتر بوده است.

وی گفت: طبق آمارها، در سال گذشته، ۳۰ هزار نفر از استان سمنان خارج شده‌اند که امسال با توجه به افزایش مسافرت‌ها، این آمار با رشد ۲۹ درصدی به ۳۸ هزار و ۶۷۰ مسافر رسید.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان افزود: همزمان با کاهش محدودیت‌های سفر برای نوروز ۱۴۰۱ و موافقت ستاد ملی کرونا با انجام سفر برون‌استانی، سفر داخل استانی با کاهش دو هزار و ۴۰۰ سفر به رقم ۱۴ هزار و ۳۰۰ سفر رسید.

طحان بیان کرد: در این بازه زمانی، تیم‌های کنترل و نظارت در ۶ مرحله از ۲۷ شرکت مسافربری که مجهز به امکانات فروش بلیت اینترنتی بودند، بازرسی کردند.

وی بیان کرد: همچنین در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز ۳۱ بازدید از تمام شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر انجام شد.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه ۴۰ شرکت در بخش مسافربری در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند، گفت: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا به تخلف شرکت‌ها و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا