اخبار روز

شارژ حساب وب مانى در سريع ترين زمان

از طریق سایت نوین پرداخت می توانید اقدام به افتتاح حساب و شارژ وب مانی خود کنید. بنابراین با ورود به درگاه این سایت به دور از هرگونه پیچیدگی و به صورت آنی می توانید حساب وب مانی خود را افتتاح کرده و آن را شارژ کنید. همچنین برای خرید وب مانی و شارژ حساب وب مانی تنها نیاز است در نوین پرداخت افتتاح حساب کرده و بعد از آن از طریق داشبورد کاربری خود اقدام به شارژ وب مانی خود کنید.

با گسترش محبوبیت اینترنت در سراسر جهان، سیستم های پرداخت آنلاین هم به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کردند. این توانایی به مردم اجازه می دهد تا به صورت آنلاین خرید کنند و بدون اینکه نیاز به پرداخت مستقیم از طریق درگاه های بانکی و یا حساب های بانکی بین المللی داشته باشند خرید خود را نهایی کنند. یکی از محبوب ترین سیستم های پرداخت آنلاین در سراسر جهان وب مانی (WebMoney) است که قرار است شما را با ساز و کار آن آشنا کنیم پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

وب مانی چیست؟

وب مانی برای افرادی که در بازار مالی فارکس در حال فعالیت هستند یک گزینه مناسب محسوب می شود. البته باید اطمینان پیدا کنید که بروکر مورد نظرتان در وب مانی قابل قبول است یا خیر. چرا که برخی از بروکر های آمریکایی و اروپایی، این سیستم پرداخت را نمی پذیرند اما همواره به عنوان یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین سیستم های پرداخت ارزی آنلاین محسوب می‌شود.

شارژ حساب مانى در سريع ترين زمان

خرید وب مانی و خرید آنلاین پرفکت مانی همواره به عنوان دو سیستم مالی پرطرفدار در حال رقابت با همدیگر هستند. وب مانی یک سیستم پرداخت آنلاین و ابزاری جامع برای انجام کلیه فرآیندهای تجاری محسوب می شود. شرکت WM Transfer مدیر و مالک سیستم پرداخت آنلاین وبمانی محسوب می‌شود که از سال ۱۹۹۸ در روسیه تاسیس شد. نرم افزار این سیستم پرداخت ارزی توسط JSC درحال توسعه است. این شرکت همچنین سرویس هایی برای نگهداری و پشتیبانی فنی هم ارائه می دهد.

یکی از بزرگترین سیستم های پرداخت آنلاین در روسیه بر اساس میزان کاربران است؛ این کمپانی اعلام کرده که تا سال ۲۰۲۰ حدود ۴۱ میلیون کاربر در این سامانه ثبت نام کرده و ۳۰۰ هزار نفر نیز به صورت هفتگی با این سیستم کار می کنند همچنین حدود ۱۰۰۰۰۰ فروشگاه هم از این سیستم پرداخت برای ارائه سرویس به کاربران استفاده می کنند.

اعضای سیستم وب مانی برای پرداخت هزینه خدمات و محصولات خریداری شده می توانند از چند روش استفاده کنند که عبارتند از:

  • پرداخت با استفاده از گوشی موبایل (با SMS یا تایید USSD)
  • پرداخت به روش لینک برای واریز وجه
  • پرداخت به حساب وب مانی فروشنده به کمک (Merchant Service)
  • پرداخت مستقیم به حساب وب مانی فروشنده
  • پرداخت صورتحساب از فروشنده به خریدار

وب مانی چه کاربردی دارد؟

همانطور که گفته شد دانستید که برای شارژ وب مانی ابتدا باید افتتاح حساب کنید. پس از افتتاح حساب می‌توانید با شارژ وب مانی خود نسبت به خرید کالا و خدماتی که می خواهید اقدام کنید.

اکنون قرار است به کاربردهای مهمی که می توانید با استفاده از وب مانی به آنها دسترسی داشته باشید بپردازیم. همانطور که در ابتدای مقاله هم گفته شد فروش پرفکت مانی و خرید وب مانی به عنوان سیستم پرداخت ارزی بین‌المللی مورد توجه بسیاری از کاربرانی است که می خواهند از سرتاسر جهان خرید انجام دهند. با استفاده از وب مانی می‌توانید از انواع وب سایت های خدماتی و فروشگاهی، خدمات و کالاهای مورد نظر خود را تهیه کرده و همچنین حساب کاربری خود را برای انجام فعالیت های متنوع شارژ کنید. تعداد شرکت‌هایی که از وب مانی پشتیبانی می کنند کم نیست و برای ساکنان ایران که در تحریم هستند می توانند بسیاری از مشکل‌ها را رفع کند. بنابراین وب مانی برای کاربران داخل ایران یک غنیمت بزرگ محسوب می‌شود.

همچنین تعداد زیادی از صرافی های ارز دیجیتال، فروشگاه اینترنتی کالا، بروکر، فروشگاه فایل، فروشگاه هاستینگ، فروشگاه دامنه و بازی از وب مانی پشتیبانی می کند. علاوه بر این فریلنسرهایی که در خانه فعالیت می‌کنند می‌توانند با استفاده از سیستم پرداخت ارزی بین‌المللی وبمانی از افراد و شرکت‌های خارج از ایران سفارش دریافت کرده و درآمد دلاری را تجربه کنند.

انواع سطح حساب کاربری در وب مانی

انواع سطح حساب کاربری در وب مانی

در سیستم وب مانی افراد میتوانند پس از افتتاح حساب و شارژ وب مانی خود حساب کاربری یا به اصطلاح «پاسپورت» فعالیت دریافت کنند که عبارتند از:

  • مستعار (Alias)

به نوعی پایین‌ترین سطح حساب کاربری در وب مانی محسوب می‌شود و زمانی که کاربران اولین بار حساب خود را می‌سازند صاحب آن خواهند شد. از محدودیت‌های این حساب این است که فقط روزانه ۱۰۰ دلار می‌توانید تراکنش داشته باشید و حداکثر ۳۰۰ دلار دریافت کنید.

  • قراردادی یا فرمال (Formal)

پس از ثبت اطلاعات هویتی و ارسال اسکن از صفحه پاسپورت یا کارت ملی خود برای موسسه وب مانی، حساب قراردادی شما فعال خواهد شد که می‌توانید تا روزانه ۳ هزار دلار تراکنش انجام داده و حداکثر 10 هزار دلار در کیف پول خود ذخیره کنید.

پس از تکمیل اطلاعات هویتی و ارسال مدارک اغلب پس از گذشت ۴۸ ساعت حساب فرمال شما تشکیل خواهد شد. کاربران ایرانی بسیار زیادی توانستند با استفاده از کارت ملی و احراز هویت از این حساب برخوردار شود بنابراین اگر پاسپورت ندارید، می‌توانید از اسکن کارت ملی خود برای دریافت حساب Formal استفاده کنید.

  • حساب شخصی (Personal)

حساب شخصی به عنوان اصلی‌ترین حساب در سیستم پرداخت ارزی وب مانی محسوب می‌شود که با اخذ این حساب بدون وجود هر گونه محدودیت تراکنشی یا سقف دریافتی، می‌توانید از مزایای آن برخوردار شوید. تنها نکته‌ای که باید بدانید این است صدور حساب شخصی ۵۰ دلار هزینه در بر خواهد داشت که بعد از پرداخت این هزینه بایستی به صورت حضوری به همراه اصل مدارک شناسایی مثل پاسپورت یا کارت ملی به یکی از نمایندگان رسمی وب مانی مراجعه کنید.

شارژ وب مانی با نوین پرداخت

شارژ وب مانی با نوین پرداخت

از طریق سایت نوین پرداخت می توانید اقدام به افتتاح حساب و شارژ وب مانی خود کنید. بنابراین با ورود به درگاه این سایت به دور از هرگونه پیچیدگی و به صورت آنی می توانید حساب وب مانی خود را افتتاح کرده و آن را شارژ کنید. همچنین برای خرید وب مانی و شارژ حساب وب مانی تنها نیاز است در نوین پرداخت افتتاح حساب کرده و بعد از آن از طریق داشبورد کاربری خود اقدام به شارژ وب مانی خود کنید. مهمترین مزایایی که باعث می‌شود نوین پرداخت به عنوان یکی از درگاه های خدمات ارزی بین المللی محسوب شود عبارتند از:

  • پشتیبانی قدرتمند
  • سرعت در انجام امور
  • نرخ کارمزد کم

از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما صمیمانه قدردانیم و امیدواریم نکاتی که در مورد شارژ وب مانی و افتتاح حساب وب مانی گفته شد برایتان مفید واقع شده باشد.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا