قزوین

همه باید برای موفقیت شمس آذر کمک کنیم/زارع انتخاب خوبی بود

همه باید برای موفقیت شمس آذر کمک کنیم/زارع انتخاب خوبی بود

به گزارش خبرگزاری یولن از قزوین؛ مجید رضایی، مدیر فنی تیم فوتبال شمس آذر قزوین و از پیشکسوتان فوتبال استان در حاشیه نخستین جلسه تمرینی شمس آذر در گفت و گوی اختصاصی با یولن با اشاره به شرایط این تیم اظهارکرد: باتوجه به نتایج خوب فصل قبل شمس آذر؛ مازیار زارع سرمربی جدید کار سختی دارد ولی همه مجموعه کمک می کنیم تا این تیم شرایط سال قبل را داشته باشد و این قضیه را به فال نیک می گیریم.

رضایی در مورد تمرین روز پنجشنبه ۲۸تیرماه شمس آذر اذعان کرد: جلسه اول هیچ تیمی کامل نیست و یکسری از بازیکنان از سال قبل کنار ما هستند و تعدادی از بازیکنان امید را کنارمان داریم که در کنار کادرفنی تمرینات را شاداب شروع کردند.

وی با اشاره فصل به نقل و انتقالات افزود: ظرف ۴-۳ روز آینده تمدیدی ها قراردادشان را می‌بندند و بازیکنان جدید هم از راه می رسند هرچند تعدادی از بازیکنانمان سرباز شده اند و چند نفر هم دیگر در مجموعه شمس آذر نخواهندبود.

وی تاکیدکرد: امیدواریم با تیمی قوی وارد مسابقات شویم.

مدیر فنی شمس آذر درباره تعویض سرمربی این تیم تصریح کرد: طی دو فصل و نیمی که کنار آقای دقیقی بودم با حمایت همه نتایج بسیار خوبی کسب کردند و ایشان مربی جوان با انگیزه‌های فراوان و دیدگاه بلند هستند که تصمیم گرفتند امسال خارج از قزوین باشند که برایشان آرزوی موفقیت می کنیم.

وی ادامه داد: ملوان فوتبال و تماشگران خوبی دارد و بازیکنان(سرباز) خوبی گرفته که به موفقیت دقیقی کمک می کند.

رضایی خاطرنشان کرد: مازیار زارع هم مربی خوشنام و مطرحی است که همین جا به ایشان خوشامد می گوییم و با ملوان خوب کارکرده و این تیم را به لیگ برتر آورده است و انگیزه‌های فراوان دارد.

وی ادامه داد: ایشان در جلسه با بچه ها گفت شمس آذر سال گذشته یک تیم پرتلاش و تهاجمی بوده که این روند را ادامه می دهیم.

وی درخصوص شروع دیرهنگام تمرینات شمس آذر باتوجه به نزدیکی مسابقات گفت: در این زمینه از ۴-۳ تیم عقب هستیم چراکه اکثر تیم‌ها هنوز بسته نشده اند و مطمئنا آقای زارع تمرینات فشرده و برنامه اردویی خواهند داشت تا این مسیر به خوبی طی شود.

وی افزود: با برنامه زمانبندی شده ایشان در پیک تمرینات و آمادگی کامل به بازی اول می رسیم.

دروازه بان اسبق استقلال در پایان درباره پیش‌بینی خود از عملکرد شمس آذر در لیگ پیش رو هم گفت: نمی توانم پیش بینی کنم ولی می دانم توقعات مردم از این تیم بسیار زیاد است که باید برآورده شود.

46

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا