علمی و فناوری

بوگاتی ارزان‌تر پراید!

بوگاتی ارزان‌تر پراید!

امیرمسعود عابدین: چندی پیش، از عرضه مرسدس‌بنز و رولزرویس تقلبی خبر دادیم، حالا نوبت به معرفی خودروی فیک شیائومی رسیده است.

بوگاتی ارزان‌تر پراید!

اگرچه شیائومی SU۷ یک سدان است، اما کپی آن یک شاسی‌بلند کامپکت است. شیائومی اولین شاسی‌بلند خود را اوایل سال آینده رونمایی خواهد کرد، اما خودروساز فیک چینی Yunlei خیلی زودتر دست به کار شد و نسخه تقلبی شاسی‌بلند شیائومی را عرضه کرد. نکته جالب این است که نمای جلو، چراغ‌های جلو و شکل کاپوت بسیار دقیق و نزدیک به نسخه اصلی طراحی شده است.

بوگاتی ارزان‌تر پراید!

براساس گزارش carnewschina، شیائومی SU۷ کپی شده، متعلق به دسته خودروهای الکتریکی LSEV است. خودروهای LSEV نوعی خودروی الکتریکی کوچک و مقرون به صرفه است که سرعت و برد محدودی داشته و عمدتاً برای سفرهای کوتاه شهری استفاده می‌شوند و به دلیل هزینه کم و حداقل مقررات، محبوب هستند. افراد مسن عمدتاً از این نوع خودروها استفاده می‌کردند و اغلب کپی‌هایی از خودروهای قدیمی گران قیمت بودند. محبوبیت این خودروها چند سال پیش به اوج خود رسید.

بوگاتی ارزان‌تر پراید!

خودروی برقی Yunlei در استان شاندونگ چین تولید می‌شود. کاربران رسانه‌های اجتماعی چین به یونلئی لقب ردمی SU۷ را دادند که اشاره به سری گوشی‌های هوشمند ارزان شیائومی دارد.

بوگاتی ارزان‌تر پراید!

LSEV ها در چین، به دلیل ارائه نسخه‌های ارزان قیمت خودروهای معروف مشهور بودند. به عنوان مثال، شما می‌توانید یک مدل Bodo BD۱۰ الکتریکی که کپی هامر H۲ بوده و یا کپی بوگاتی شیرون یا فولکس‌واگن UP را خریداری کنید. قیمت این خودروها معمولاً کمتر ۴, ۲۰۰ دلار آمریکا است (معادل ۲۷۰ میلیون تومان).

بوگاتی ارزان‌تر پراید!

۵۸۳۲۲

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا