کهگیلویه و بویراحمد

روز پرکار منابع طبیعی کهگیلویه/کشف 53 کیسه زغال بلوط ازاز یک منزل مسکونی

به گزارش یولن از کهگیلویه،هدایت‌الله آویزش اظهار داشت: محموله زغال و چوب قاچاق در شهرستان کشف و ضبط شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه گفت: مأموران یگان حفاظت طی بازرسی شبانه‌روزی  در جاده دهدشت  به یک دستگاه سواری پژو۴۰۵ مشکوک شدند و این خودرو  که حامل 10 کیسه زغال بلوطی بود را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: از خودروی دیگری نیز چوب قاچاق کشف و ضبط شد.

 

 آویزش اضافه کرد: پرونده تخلف صادر و برای رسیدگی و صدور رأی به مراجع قضائی ارسال و خودروی حامل محموله زغال وچوب غیر مجاز  نیز به پارکینگ منتقل شدند.

این مسؤول از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله تخریب مراتع، قطع درخت، آتش سوزی، حمل هیزم و زغال قاچاق را شماره تلفن ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان حفاظت اطلاع رسانی کنند.

 فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان  کهگیلویه  از کشف زغال قاچاق در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

 

جهان آرا همچنین گفت: طی گزارشات مردمی مبنی بر تهیه و خرید و فروش زغال ،  باهمکاری نیروی انتظامی با حکم قضایی به منزل مورد نظر عزیمت و از منزل فرد خاطی تعداد ۴۳ کیسه زغال بلوط کشف و ضبط شد که برای متهم پرونده تخلف تهیه و تنظیم و در اختیار مقامات قضایی قرار خواهد گرفت.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری  شهرستان کهگیلویه  بیان کرد: با توجه  پوشش جنگلی متاسفانه طی سال‌های اخیر بحث تولید و خرید و فروش زغال جنگلی فزونی یافته و علی‌رغم تلاش‌های شبانه روزی مامورین اداره منابع طبیعی  متاسفانه مثمرثمر نبوده و افراد سودجو با هدایت برخی ساکنین منطقه   اقدام به تولید زغال کرده واین امر پوشش جنگلی  شهرستان را در معرض خطر جدی قرار داده است.

وی از مردم خواست از تخریب منابع طبیعی و قطع درختان جنگلی به منظور تهیه زغال خودداری کنند تا نسل امروز و فردایمان از این نعمت خدادادی بهره ببرند و در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف منابع طبیعی به شماره رایگان حفاظت منابع طبیعی 1504 اطلاع دهند.

انتهای پیام/82016


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا