یزد

آیت الله ناصری: تأمین آب مهمترین مطالبه مردم یزد از رئیس جمهور

به گزارش یولن در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری‌یزدی در خطبه‌های این هفته هفتم آبانماه نماز جمعه دارالعباده با بیان این‌که ۱۳ آبان یادآور حوادث مهم تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: تبعیت امام خمینی ره و ایستادگی معمار کبیر انقلاب اسلامی از جمله شاخص ترین رویدادهای تاریخی انقلاب است که باید به طور کامل و دقیق برای نسل های آینده تبیین شود.

وی قرارداد کاپیتلاسیون را از جمله وقایع تاریخی ایران است که بیانگر خودخواهی و روحیه ظالمانه استکبار جهانی است، افزود: انقلاب اسلامی ایران مسیری ظلم ستیز است که با ملاک قرار دادن ارزش های اسلامی و انسانی مقابله زیاده خواهی استکبار جهانی ایستاده است.

امام جمعه یزد کشتار دانش‌آموزان انقلابی را دومین واقعه تاریخی انقلاب اسلامی دانست و گفت: تسخیر لانه جاسوسی سومین رویداد تاریخی وقایع ۱۳ آبان است که از جمعه نعمات الهی برای ملت ایران است.

آیت الله ناصری در ادامه با اشاره به اهمیت بیانات اخیر مقام معظم رهبری، تصریح کرد: تفرقه‌اندازی، اعمال تحریم‌ها، کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و انسانی اسلام ناب محمدی از جمله توطئه‌های شوم استکبار جهانی برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌که استکبار جهانی به درستی نابودی خود را در خودکفایی ملی و استقلال ایران اسلامی می‌داند، گفت: امام خمینی ره به ملت ایران سفارش کرده که در برابر توطئه های شوم دشمنان باید به صبر و ایمان تکیه کنند.

وی توجه ویژه به عدالت، صبوری و رعایت اخلاق را از جمله توصیه‌های مقام معظم رهبری برای مقابله با توطئه دشمنان دانست و بیان کرد: برطرف کردن نقاط ضعف و تلاش برای خودکفایی ملی با استفاده از ظرفیت‌های داخلی باید در اولویت اجرایی مسئولان و دست‌اندرکاران نظام قرار گیرد.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت سفر رئیس جمهور به استان دارالعباده، گفت: مسئله آب، ساماندهی راههای مواصلاتی جاده‌ای و ریلی، تحول فرهنگی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، را از جمله مهمترین مطالبات مردم یزد از رئیس جمهور است.

وی ترویج فرهنگ های نادرست را از دیگر توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه توسعه فرهنگی ملت ایران دانست و بیان کرد:  مسئولان مرتبط باید با هوشیاری و دقت عمل در این خصوص برنامه‌ریزی جدی داشته باشند.

ناصری یزدی ترویج فرهنگ سگ‌گردانی را از جمله مصادیق توطئه فرهنگی عنوان و تصریح کرد: آموزش و پرورش هم باید در راستای توسعه فرهنگی نقش خود را به خوبی ایفا کند.


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا