فرهنگ و هنر

دیدار نمایندگان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده جانبازان مجتمع نیایش

دیدار نمایندگان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده جانبازان مجتمع نیایش

به گزارش یولن، پس از دیدار صبح روز گذشته (سه‌شنبه ۲ فروردین‌ماه) آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور از مجتمع بازتوانی جانبازان اعصاب و روان نیایش و دیدار چهره به چهره با جانبازان حاضر در این مجتمع و دستور موکد رئیس جمهور برای بررسی مشکلات و مسائل تعدادی از این عزیزان، هیأتی از جانب قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مراجعه به خانواده‌های جمعی از این جانبازان از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست‌های آنان قرار گرفتند.

از جمله مسائل عنوان شده از سوی خانواده‌های جانبازان در این دیدارها می‌توان به مشکل مسکن، اشتغال فرزندان جانبازان، تهیه برخی داروها و افزایش هزینه‌های درمانی جانبازان، اهمیت تعامل بیشتر بنیاد با خانواده‌ها در جهت افزایش پاسخگویی مناسب و به موقع به مسائل جانبازان و خانواده‌های آنان و رفع موانع موجود اداری در دریافت تسهیلات اشاره کرد.

مطابق دستور قاضی‌زاده هاشمی به درخواست‌های مطرح شده به سرعت و در چهارچوب قانون رسیدگی خواهد شد.

لازم به ذکر است رسیدگی به مشکلات خانواده‌های معسر و دهک‌های پایین جامعه معزز ایثارگران از جمله برنامه‌های ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران  برای سال جاری است.

گفتنی است، در دیدارهای صورت گرفته با خانواده‌های جانبازان، جمعی از  مدیران ستادی و مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و شهرستان‌های استان تهران و همچنین نماینده‌ای از نهاد ریاست جمهوری حضور داشتند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا