سمنان

استاندار سمنان: جذب اعتبارات بخش گردشگری تسریع یابد

استاندار سمنان: جذب اعتبارات بخش گردشگری تسریع یابد

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: نیاز است تا اقدامات لازم در زمینه جذب اعتبارات بخش گردشگری در این استان تسریع یابد.

وی افزود: بر اساس ابلاغ وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، شورای میراث فرهنگی و گردشگری استان سمنان در جهت معرفی و بهره‌گیری هرچه بهتر از استعدادها و پتانسیل‌های حوزه گردشگری تشکیل می‌شود.

استاندار سمنان بیان کرد: در خصوص راه‌اندازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی استعداد بسیار خوبی در استان سمنان موجود است که ضرورت دارد تا اقدامات در این حوزه طی یک برنامه زمان‌بندی مدون تقویت شود.

هاشمی عنوان کرد: حضور مسافران و گردشگران در استان سمنان در افزایش و ارتقای شاخص‌های گردشگری و تحقق رشد اقتصادی در این بخش تأثیرگذار است که باید از این مهم به‌خوبی بهره برد.

وی افزود: توجه به بخش گردشگری تأثیر به‌سزایی در حوزه تحقق رشد اقتصادی خواهد داشت که ضرورت دارد در این خصوص توجه ویژه‌تری صورت گیرد.

استاندار سمنان گفت: تمامی شهرستان‌ها، شهرها و روستاهای این استان استعداد جذب گردشگران و توریست‌ها را دارند که باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن بهره برد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا