سمنان

اشد مجازات برای پرونده‌های تخلف صنفی در سمنان+ صوت

اشد مجازات برای پرونده‌های تخلف صنفی در سمنان+ صوت

مهدی طیبی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در سمنان اظهار کرد: تمام دستگاه‌های نظارتی و متولی تنظیم بازار پای کار هستند و با همکاری و همدلی خود، بازار را به‌صورت مستمر رصد می‌کنند.

وی بیان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، به قید فوریت پرونده تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی استان سمنان ارجاع می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: برخورد شعب تعزیرات حکومتی هم قاطع و بازدارنده خواهد بود؛ از همه شهروندان استان سمنان تقاضا داریم تا اگر با تخلفی مواجه شدند، از طریق سامانه ۱۲۴ وزارت صمت و سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی، گزارش‌های خود را اعلام کنند.

طیبی افزود: تمام دستگاه‌های نظارتی و بازرسان تعزیرات حکومتی استان سمنان آمادگی دارند که به قید فوریت در محل وقوع تخلف حاضر شوند و با برخورد قاطع، جلوی هرگونه تخلفی را بگیرند.

وی گفت: تنها در سه روز، بر اساس آمارهای موجود، در حدود ۶۰ تا ۷۰ گروه بازرسی در استان سمنان تشکیل و بیش از یک هزار و ۶۲۲ واحد صنفی بازرسی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان ادامه داد: ۱۷۹ پرونده در این بازرسی‌ها تشکیل شده که به قید فوریت مورد رسیدگی قرار گرفته و مجازات‌ خوبی برای آنها تعیین شده است که بازدارنده خواهد بود؛ ما اشد مجازات را در این پرونده‌ها در نظر خواهیم گرفت.

اینجا بشنوید:

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا