کرمان

افتتاح اولین کمپ ترک اعتیاد بانوان رفسنجان

افتتاح اولین کمپ ترک اعتیاد بانوان رفسنجان

 به گزارش یولن از رفسنجان، استاندار کرمان عصر امروز در مراسم افتتاح اولین کمپ ترک اعتیاد بانوان رفسنجان در سالن شهید زکریا اظهار داشت: کار بسیار بزرگی انجام شده و در راستای نجات یک انسان که سال‌ها رهاست و به بن‌بست رسیده قدم برداشته شده است.

محمدمهدی فداکار عنوان کرد: آسیب‌های اجتماعی یک مساله با یک علت نیست، عموما مجموعه‌ای از مسائل درگیر می‌شود و یک آسیب ایجاد می‌شود برای درمان آن هم همه زمینه‌ها را باید ببینیم اولا مقدمات را باید ببنیم ازجمله آموزش اگر جاهایی مور نیاز است مجموعه‌ها کمک کنند یا اگر مداخلات روانشناسی  نیاز است، انجام شود که بخشی از این بار کاهش پیدا کند.

فداکار تصریح کرد: کمک کنیم برای بعد از این درمان که افرادی که ترک کردند به وضعیت سابق خود برنگردند.

 وی خاطرنشان کرد: در رفسنجان خیران زیادی داریم که در تمام عرصه‌ها نقش پررنگی دارند، با استفاده از ظرفیت خیران رفسنجان به همراهی خیریه سلامت روان کمک شود در حوزه اشتغال و سایر مسائل این افراد حمایت شوند.

 حسین رضایی فرماندار رفسنجان بیان کرد: کارهایی که در رفسنجان انجام می‌شود همواره الگو بوده است. کار خیری که به سمت کاهش آسیب‌های اجتماعی پیش می‌رود امیدوارکننده است و جای تقدیر دارد.

 عباس بلندی رئیس بهزیستی شهرستان رفسنجان هم گفت: نیمی از افرادی که تزریق مواد دارند هپاتیت c و یک هشتم اچ‌آی‌وی و سایر بیماری‌های مرتبط را داشتند.

وی عنوان کرد: رفسنجان بیشترین کمپ ترک اعتیاد در استان را با چهار کمپ آقایان و یک کمپ بانوان دارد و چهارمین شهرستان استان هستیم که کمپ ترک اعتیاد بانوان دارد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا