کرمان

گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا، نابودی اسرائیل را نزدیک کرده است

گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا، نابودی اسرائیل را نزدیک کرده است

به گزارش یولن از رفسنجان، حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس امروز در جمع راهپیمان روز قدس و نمازگزاران جمعه رفسنجان روز قدس را روز عظمت اسلام نامید و اظهار کرد: انتقام امت حزب‌الله از رژیم کودک‌کش، جنایتکار، غاصب و اشغالگر اسرائیل در حال گرفتن است.

وی گفت: ابرقدرت‌ها قبل از انقلاب اسلامی، دنیا را از دین و مذهب ترساندند و سال‌ها بر سر دین کوباندند و با تخریب دین و نمادهای دینی به جنگ دین رفتند و به قول خودشان توانستند دین را حذف و یا بگویند نیست یا در بایگانی خانه‌ها و موزه‌ها بگذارند.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی عمر رژیم اشغالگر سی‌ساله شده بود و تمام گفتمان‌های غیر دینی و غیراسلامی در خصوص آزادی فلطسطین به شکست انجامیده بود، گفتمان غیراسلامی و غیردینی که برخاسته از ملی‌گرایی بود موجب شد دنیای عرب به افسردگی، واماندگی و درماندگی کشیده شود.

جلالی عنوان کرد: اسرائیل در اوج غرور شعار گرفتن از نیل تا فرات سر می‌داد که در این هنگام نسیم انقلاب اسلامی ایران وزیدن گرفت و در این دنیای پر از ظلم و جنایت انقلاب اسلامی ظهور کرد و در همان روز اول اعلام کرد ما ارتباط‌‌مان را با اسرائیل قطع می‌کنیم.

وی بیان کرد: شعارهای «قدس باید به دامن جهان اسلام بازگردد» و «اسرائیل باید از بین برود» مطرح و دین وارد معادلات سیاسی و گفتمان غیراسلامی تبدیل به گفتمان دینی و اسلامی و فلسطین وارد عرصه شد، انتفاضه شکل گرفت و تبدیل به مقاومت و مقاومت تبدیل به جهاد و شهادت و پیروزی‌های پی‌درپی شد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس خاطرنشان کرد: امروز اسرائیل در محاصره موشک‌های حزب‌الله، یمن، غزه، حماس، جهاد اسلامی است و به همت پاسداران انقلاب اسلامی توانستند خانه موصاد در اربیل را موشک بمباران کنند و اسرائیل و آمریکا را در بهت فرو ببرند.

جلالی ابراز کرد: به برکت خون حاج‌قاسم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های محور مقاومت شاهد پیروزی‌های لشکر جهان اسلام هستیم. امروز نابودی اسرائیل نزدیک شده و در حال محوشدن از صفحه روزگار و جغرافیای خاکی و سیاسی دنیا است.

وی اضافه کرد: امروز اسرائیل در محاصره نیروهای مقاومت است و چاره‌ای جز انتحار و خودکشی ندارد و به حول قوه الهی به‌زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود و این برگرفته از نقش دین و گفتمان‌های انقلاب اسلامی است.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: امروز پرچمی که به دست گرفتید و شعار یا حسین و شهادت سر دادید این شعار بود که امروز عظمت جهان اسلام در دنیا را نشان داد.

جلالی متذکر شد: امروز شاهد هستیم گفتمان دینی، عنصر انقلاب اسلامی همچنان پیش‌رونده است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب/س

 

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا