بین الملل

افزایش ناامنی در فلسطین اشغالی؛ تیراندازی جدید در یک شهرک صهیونیستی

افزایش ناامنی در فلسطین اشغالی؛ تیراندازی جدید در یک شهرک صهیونیستی

به گزارش گروه بین الملل یولن، منابع خبری عبری و عربی از تیراندازی در شهرک صهیونیستی «نتیف هعسرا» در شمال نوار غزه خبر دادند.

وبگاه خبری فلسطینی «شهاب»، گزارش داد که این تیراندازی از سمت غزه به سمت یک مجتمع مسکونی در این شهرک رخ داده و در جریان آن نیز یک صهیونیست زخمی شده است.

منابع عبری هم با بیان این ادعا که جراحت این صهیونیست، سطحی است، به نقل از ارتش این رژیم گزارش دادند، گزارش‌هایی درباره شنیده شدن صدای تیراندازی در نتیف هعسرا به دست ارتش رسیده است که جزئیات آن بزودی منتشر خواهد شد.

کانال تلگرامی صابرین نیوز و برخی از خبرگزاری‌های فلسطینی مانند سما اما خبر دادند که این تیراندازی به سمت یک گلخانه صورت گرفته است.

وبگاه شمس نیوز اما به نقل از شبکه ۱۲ رژیم موقت صهیونیستی ادعا کرد که این تیراندازی با «سلاح سنگین» انجام شده و در جریان آن یک کارگر تایلندی زخمی شده است.

این در حالی است که اخیرا و پس از تجاوزات صهیونیستها در مسجدالاقصی و قدس اشغالی، دامنه عملیات مبارزان فلسطینی افزایش یافته است؛ به نحوی که در فواصل زمانی کوتاه، صهیونیست‌ها شاهد تیراندازی‌ها و عملیات‌های جدید هستند.

در همین ارتباط، اخبرا در منطقه «روش هاعین» واقع در مناطق مرکزی فلسطین اشغالی تیراندازی صورت گرفت که در پی آن دو نفر زخمی شدند. پیش از آن هم یک عملیات استشهادی درمنطقه «العاد» در نزدیکی تل‌آویو واقع در فلسطین اشغالی رخ داد که در پی آن، سه صهیونیست به هلاکت رسیدند.

این عملیات توسط دو جوان فلسطینی انجام گرفت و نظامیان صهیونیست نتوانستند آنان را بازداشت کنند. عبد اللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس هم در واکنش به این عملیات، گفت که چنین عملیاتهای ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی و سیستمهای امنیتی آن است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه و دفاع ملت فلسطین از مسجدالاقصی ادامه خواهد داشت، هشدار داردکه صهیونیستها، هزینه جنایات و سیاستهای نژادپرستانه خود علیه ملت فلسطین را پرداخت می‌کنند.

این عملیات در واکنش به یورش بیش از ۷۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی بود که به مناسبت سالروز اشغال فلسطین وارد این مکان مقدس شده بودند.

انتهای پیام/ص


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا