فرهنگ و هنر

با وجود گرانی کتاب، مردم با اشتیاق خرید می‌کنند

با وجود گرانی کتاب، مردم با اشتیاق خرید می‌کنند

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا انتشارات آیین فطرت جدید‌ترین آثارش را در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.

شیده ایزدی مدیر انتشارات آیین فطرت در گفت‌وگو با توانا ضمن ابراز خوشحالی از حضوری شدن نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پس از دو سال وقفه عنوان کرد: تمام تلاش گروه ما این بود که مردم در این دو، سه سال از مطالعه کردن باز نمانند و به همین دلیل نیز در هر دو نمایشگاه حضور پیدا کردیم؛ اکنون نیز در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرده و به مخاطبان خدمات ارائه می‌دهیم.

وی درباره استقبال مردم از سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیان کرد: برخلاف نظر برخی مبنی بر این‌که به دلیل شرایط کشور مخاطبان زیادی از این نمایشگاه بازدید نخواهند کرد، اما استقبال مردم خوب بود و من واقعا شگفت‌زده شدم.

او در ادامه تصریح کرد: همچنین باتوجه به این‌که قیمت کتاب‌ها نسبت به دوره سی‌ودوم نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرده است اما مردم با اشتیاق بسیاری کتاب می‌خرند؛‌ تعداد آثاری هم که می‌خرند زیاد است و به یک یا دو عنوان کتاب بسنده نمی‌کنند.

مدیر انتشارات آیین فطرت با اشاره به این‌که ما در یک روز از ایام نمایشگاه، ۲۷ میلیون تومان کتاب فروختیم، اظهار کرد: اکنون مخاطبان متوجه شدند که حضور کتاب در سبد خریدشان واجب و ضروری است. همچنین مردم ما اهل مطالعه هستند و وظیفه ماست که کتاب را به‌گونه‌ای بنویسیم که به ذائقه آن‌ها خوش بیاید.

شیده ایزدی در پایان با تشکر از امور پشتیبانی نمایشگاه حضوری و فیزیکی گفت:‌ پشتیبانی در هر دو بخش نمایشگاه بدون نقص است و این باعث خوشحالی است. در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با برگزاری همزمان نمایشگاه مجازی و حضوری دسترسی مردم سراسر کشور به کتاب به صورت همزمان فراهم شده است و این گامی است به سوی عدالت فرهنگی.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا