سمنان

بهبودی ۱۰۵۵۱ بیمار مبتلا به کرونا در سمنان

بهبودی ۱۰۵۵۱ بیمار مبتلا به کرونا در سمنان

به گزارش یولن از سمنان، بر اساس اطلاعات دریافتی خبرنگار فارس از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، یک بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید-۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شده است.

کامران قدس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در زمینه آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس گفت: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون، ۶۰ هزار و ۳۹۷ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده‌اند.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته (از بیست و سوم تا بیست و چهارم اردیبهشت‌ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان و در مراکز درمانی بستری شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد: مجموع بیماران بستری‌شده در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۱ هزار و ۷۶۶ نفر رسیده است و ۴۸ هزار و ۶۳۱ بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

قدس ادامه داد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید-۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به ۱۰ هزار و ۵۵۱ نفر رسید.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا