البرز

بیشترین پرونده موجود در کلانتری‌ها مربوط به مسائل خانوادگی است/۵۶۰۰ پرونده درگیری منجر به سازش شد

بیشترین پرونده موجود در کلانتری‌ها مربوط به مسائل خانوادگی است/۵۶۰۰ پرونده درگیری منجر به سازش شد

به گزارش یولن از کرج، یدالله رنجبر پور، عصر امروز در جمع اصحاب رسانه گفت: از مجموع پرونده‌های ارجاع شده به مراکز مشاوره کلانتری‌های استان البرز؛ بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ پرونده به مصالحه انجامیده است.

وی اظهار کرد: بیشترین پرونده‌های ارجاع شده به مراکز مشاوره کلانتری‌های این استان خانوادگی، اجتماعی و حقوقی بوده است.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز افزود: اکنون دوایر مشاوره ای فرماندهی انتظامی در ۲۰ کلانتری استان البرز فعال بوده و آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان هستند.

رنجبر پور اظهار کرد که برای توسعه خدمات مشاوره و افزایش خدمات رسانی به شهروندان استان البرز در حوزه مشاوره و مدد کاری مرکز جامع مشاوره آرامش این معاونت نسبت به راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو برای رفع نیاز های مشاوره ای شهروندان در زمینه‌های خانواده و روانشناختی اقدام کرده است.

این مقام انتظامی گفت: متقاضیان می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۰۹۶۵۸۰ و ۰۲۶۲۱۸۲۷۲۲۴ از خدمات مشاوره ای معاونت اجتماعی پلیس البرز بهره مند شوند.

وی یادآور شد: مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس البرز به منظور ارائه خدمات مشاوره به شهروندان البرزی این امکان را فراهم کرده که خانواده ها در سراسر استان البرز از طریق تماس تلفنی و حضوری خدمات مشاوره و روانشناسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ج/ص


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا