سمنان

تخفیف ۱۵ درصدی صنایع‌دستی استان سمنان در هفته صنایع‌دستی

تخفیف ۱۵ درصدی صنایع‌دستی استان سمنان در هفته صنایع‌دستی

به گزارش یولن از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، جعفر صفاخواه سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با تبریک فرا رسیدن روز جهانی و هفته صنایع‌دستی گفت: مردم هم‌استانی‌ با مراجعه به فروشگاه‌های صنایع‌دستی زیر نظر این اداره کل می‌توانند از تخفیف ۱۵ درصدی خرید صنایع‌دستی برخوردار شوند.

وی افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در شهرستان شاهرود از ۱۹ تا ۲۵ خردادماه را از دیگر برنامه‌های هفته صنایع‌دستی در استان سمنان اعلام کرد و گفت: دیدار با هنرمندان پیشکسوت و بازدید از کارگاه‌های صنایع‌دستی ازجمله این برنامه‌ها است.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از برگزاری نشست صمیمانه مدیرکل با هنرمندان صنایع‌دستی این استان خبر داد و افزود: معرفی صنایع‌دستی استان در فضای مجازی، برگزاری مسابقه عکاسی از آثار فاخر صنایع‌دستی و برگزاری نمایشگاه‌های محلی صنایع‌دستی در اقامتگاه‌های بوم‌گردی از دیگر برنامه‌ها است.

صفاخواه به برگزاری کارگاه تولید زنده (ورکشاپ) تولید سفال خاکستر در شاهرود و لعاب ماکرو کریستال در سمنان اشاره کرد و گفت: در این هفته دوره آموزشی شاغلان صنایع‌دستی استان با عنوان‌های «بازاریابی فروش محصولات صنایع‌دستی» و «طراحی و نمونه‌سازی محصول» برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه دست‌بافته‌ها در موزه گرمابه پهنه سمنان خبر داد و افزود: جشنواره سفر به کویر، پخت دیگی سنگی و بازدید از کارگاه‌های صنایع‌دستی شهرستان سمنان در روستاهای خیرآباد و دلازیان در هفته صنایع‌دستی برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان خاطرنشان کرد: برگزاری ورکشاپ‌های آموزشی رایگان در رشته‌های چرم، نقاشی پشت شیشه، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در باغ‌موزه امیر سمنان، همایش تقدیر از فعالان صنایع‌دستی و دیدار با ائمه جمعه استان از دیگر برنامه‌های این هفته در استان سمنان است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا