اصفهان

تقدیر از صبوری مردم و پای کار بودن رئیس جمهور در ماجرای نقص فنی جایگاه‌های سوخت

به گزارش یولن از شهرضا، حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا با بیان اینکه انسان اگر در زندگی به خدا خوش باور باشد، آرامش روحی و روانی پیدا می‌کند، اظهار داشت: هر اتفاقی برای انسان به وجود آید چون خدا را باور دارد، اعتقاد دارد خیری در آن است و آن را امتحان می‌داند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به روز دانش‌آموز گفت: اگر دانش‌آموزان در سال ۵۷ به شهادت رسیدند چون به فرمان رهبرشان با طاغوت زمان‌شان مبارزه کردند، دشمنی با استکبار و با ظلم و ستم جزو اعتقادات دینی ما است و در چندین جا در قرآن به آن اشاره شده است.

وی با بیان اینکه آمریکا هیچ وقت دلسوز ما نخواهد بود و همیشه با ما دشمنی خواهد کرد مگر اینکه از دین و اعتقادات دست بکشیم، گفت: شهید حسین فهمیده یک الگو برای همه نوجوانان و دانش‌آموزان است، امروز از آموزش و پرورش، بسیج دانش‌‎آموزی و متولیان امور فرهنگ و تربیت انتظار است که در تربیت نوجوانانی مانند شهیدان حججی، لندی و فهمیده تلاش کنند.

صالح با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در رابطه با شهید فهمیده فرمودند، زنده نگه داشتن یاد شهید فهمیده از اصالت‌های دفاع مقدس است، بیان کرد: دشمن همیشه درصدد حمله است، دشمن امروز به این نتیجه رسیده که حمله نظامی کارساز نیست و برای شکست ملت ایران از هر راهی که بتواند برای ضربه زدن به نظام و اختلال در امور کشور وارد می‌شود.

امام جمعه شهرضا امروز جنگ ما جنگ الکترونیکی است، ادامه داد: ایجاد اختلال در نظام سوخت‌رسانی کشور یک نمونه از تهدیدات بود، دشمن یک آشوب سراسری به بهانه بنزین طراحی کرده بود تا در اوج مراجعه مردم به پمپ‌ بنزین‌ها، مردم را سردرگم و یک آشوب سراسری درست کند، اما پای کار بودن مسوولان به ویژه رئیس جمهور و همراهی و صبوری مردم توطئه را حنثی کرد.

وی خاطرنشان کرد: نباید در چنین مواقعی به شایعات توجه کنیم، وحدت، انسجام، تبعیت از رهبری و توجه به تولید و اشتغال از مهمترین مسائل است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا