سمنان

تلفات شبکه توزیع برق سمنان ۶ درصد است/ ۳۴۰ پروژه عمرانی برق‌رسانی بهره‌برداری شد

تلفات شبکه توزیع برق سمنان ۶ درصد است/ ۳۴۰ پروژه عمرانی برق‌رسانی بهره‌برداری شد

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمد حسینی‌نژاد مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان عصر امروز در دیدار با فرماندار مهدی‌شهر اظهار کرد: ۱۰۰ درصد شبکه فشار ضعیف روستاهای این شهرستان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی با عنوان اینکه ۵۳ درصد انرژی مصرفی شهرستان مهدی‌شهر در بخش تولید استفاده می‌شود، گفت: از این مقدار، ۴۲ درصد در صنعت و ۱۱ درصد در بخش کشاورزی مصرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به اینکه سالانه به‌طور میانگین ۷۰۰ مشترک به شماره اشتراک‌های برق شهرستان اضافه می‌شود، افزود: طی سال گذشته ۳۴۰ پروژه عمرانی برق‌رسانی با سرمایه‌گذاری به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

حسینی‌نژاد با بیان اینکه تلفات شبکه توزیع برق استان سمنان ۶ درصد است، گفت: نرخ انرژی تأمین نشده ۶۷ صدم و میانگین مدت‌زمان خاموشی مشترکان این استان ۹۷ صدم در روز برآورد شده که به‌عنوان دو شاخص مهم دیگر است که با تلاش همکاران این شرکت به دست آمده و امیدواریم همواره بتوانیم در کاهش این شاخص‌ها که ارتباط مستقیم با رضایت‌مندی مردمی دارد، موفق باشیم.

وی موضوع مدیریت مصرف برق برای گذر از پیک بار تابستان، به‌ویژه همکاری دستگاه‌های اجرایی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: پرداخت مطالبات جاری و معوق ادارات، مقوله مهمی است که نیازمند حمایت مسؤولان در این زمینه هستیم تا بتوانیم تعهداتمان را به‌موقع اجرایی کنیم.

مهدی شیردل فرماندار شهرستان مهدی‌شهر نیز در این جلسه با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی در میدان عمل مشغول خدمت هستند، گفت: برق به‌عنوان دستگاه خدمت‌رسانی است که یک لحظه وقفه در خدمات آن، در رفاه مردم تأثیرگذار است.

وی اضافه کرد: عملکرد اداره برق با تلاش کارکنان خدوم و پرتلاش این مجموعه، مایه خرسندی و رضایت‌مندی است.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر اضافه کرد: اختصاص ۲۲ درصد شبکه فشار ضعیف این شهرستان به نسبت استان با توجه به پراکندگی روستاها، بیانگر اهتمام تلاشگران صنعت برق به ساکنان روستاها محسوب می‌شود.

شیردل خاطرنشان کرد: در بخش روشنایی معابر، اقدامات مناسبی صورت گرفته است و باید نسبت به این مهم، توجه بیشتری صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه همراه کردن مردم در تصمیمات سبب تسهیل در امور می‌شود، عنوان کرد: به‌منظور رونق بیشتر در کارها، باید پایلوت بسته‌های اعتباری باشیم و خدمت بی‌منت همواره باید سرلوحه امور باشد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا