کرمان

توزیع ۸ هزار کیسه زباله توسط شهرداری رفسنجان در روز ۱۳ فروردین/اهدای جایزه به دوستداران طبیعت

توزیع ۸ هزار کیسه زباله توسط شهرداری رفسنجان در روز ۱۳ فروردین/اهدای جایزه به دوستداران طبیعت

به گزارش یولن از رفسنجان، محمدعارف پوراسدالهی امروز اظهار کرد: به‌مناسبت فرا‌رسیدن روز طبیعت، شهرداری رفسنجان به شهروندانی که ضمن جلوگیری از رهاسازی زباله‌ها در طبیعت، زباله‌های خشک و تر را از هم جدا کرده و به مأمورین شهرداری تحویل دهند، جایزه می‌دهد.

وی توضیح داد: از آنجا که در شهرداری حفظ محیط زیست و جلوگیری از آسیب به طبیعت در اولویت است، در روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت) حدود ۸ هزار کیسه زباله در مبادی ورودی، اماکن تفریحی و تفرجگاه‌های اطراف شهر رفسنجان توزیع می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان ادامه داد: به همراه این کیسه‌های زباله، فرمی وجود دارد که شهروندان هنگام بازگشت از گردش به‌یادماندنی سیزده‌بدر باید آن را تکمیل کرده و به همراه کیسه‌های زباله که زباله‌های خشک و تر آنها از هم جدا شده‌اند، تحویل مأموران شهرداری دهند.

 پوراسدالهی تصریح کرد: شهرداری رفسنجان با هدف کاهش انتشار پسماند و زباله در دامان طبیعت و حساس‌کردن شهروندان نسبت به موضوعات شهری و خصوصا بهداشت محیط و محل زندگی و محله، به قید قرعه به کسانی که زباله‌های خود را در روز طبیعت تفکیک کرده و تحویل دهند، جوایزی شامل دو دستگاه دوچرخه و ۵۰ کارت هدیه تقدیم می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته توزیع کیسه زباله در روز طبیعت با استقبال مواجه شده است، ادامه داد: حفظ محیط زیست به فرهنگ‌سازی نیاز دارد و توزیع کیسه‌های نایلونی در تحقق این هدف مؤثر است.

شایان ذکر است، اسامی برندگان از طریق پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان به نشانی www.news.rafsanjan.ir و شبکه‌های اجتماعی با شناسه @news_rafsanjan_ir منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا