کرمان

«تولید» مهم‌ترین ابزار خنثی‌سازی تحریم‌هاست

«تولید» مهم‌ترین ابزار خنثی‌سازی تحریم‌هاست

به گزارش یولن از رفسنجان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: یوم‌الله دوازدهم فروردین سالروز تحقق وعده خداوند متعال است که فرمود «هرکس دین خدا را یاری کند، خدا یاری‌اش می‌کند».

وی بیان کرد: علی‌رغم همه تحریم‌ها، تهدیدها و تهاجمات نظامی دشمن، قطار انقلاب اسلامی به سمت پیروزی و موفقیت پیش می‌رود.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: شعارهای سال را رهبر انقلاب چندین سال است که حول محور تولید مطرح می‌کنند، که امسال باید تمام انرژی‌ها و اندیشه‌ها روی بحث تولید متمرکز شود چون یکی از مهمترین ابزار خنثی‌کردن تحریم‌ها تولید است و اگر دانش‌بنیان شود با هزینه کمتر و سود بیشتری کار به نتیجه می‌رسد.

وی افزود: یکی از مشکلات امروز جامعه مسأله بیکاری‌ست و تولید باید در راستای اشتغال‌آفرینی آن هم اشتغال پایدار و مولد صورت بگیرد.

عسکری افزود: ماه مبارک رمضان ماه برکت، رحمت و مغفرت است و درهای رحمت الهی باز و تمام شرایط آماده غفران است ماه رمضان تنها ماهی‌ست که در قرآن از آن نام برده شده است.

وی خاطرنشان کرد: روزه گرفتن واجب است و برخی به دلایل موجه نمی‌توانند روزه بگیرند، اما از نظر قانونی در ملأ عام روزه‌خواری برای همه آحاد جامعه حرام است.

امام جمعه رفسنجان اظهار داشت: با تلاش مسؤولان، حمایت دولت و همکاری مردم در مسأله واکسیناسیون کشور از مصونیت خوبی برخوردار شده است و کرونا در کشور تا حد زیادی کنترل شده و قرار است از روز یکشنبه تمام مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها بازگشایی شوند که باید مسائل بهداشتی رعایت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش نیروی انتظامی در ایام تعطیلات برای برقراری نظم و امنیت در شهر و جاده‌ها قدردانی کرد.

ضرورت رسیدگی به وضعیت راه و آب شرب منطقه زیارت شاه ریگان

حجت‌الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان اظهار کرد: سرنوشت آراء مردم در روز جمهوری اسلامی امیدواری را در دل مردم زنده کرد و روز ۱۲فروردین روز نخستین حکومت الله و از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی است.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: نظام اسلامی ما مایه افتخار و مباهات است و دشمن با دسیسه‌های خود در صدد کم جلوه دادن این نظام مقدس است.

رضازاده با اشاره به برق‌رسانی به روستای محروم پاسرخ از خدمات‌رسانی مسؤولان به این مناطق کوهستانی قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه یکی از عمده مشکلات در منطقه زیارت شاه مشکل راه ارتباطی و آب آشامیدنی این منطقه است، افزود: بارها در گذشته به مسؤولان اعلام کردم این منطقه مشکل راه دارد اما گوش شنوایی نبود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا