سمنان

ثبت بیش از ۳۸۱ هزار تردد در مبادی ورودی سمنان

ثبت بیش از ۳۸۱ هزار تردد در مبادی ورودی سمنان

محمدحسین فیروزجائیان، رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در سمنان اظهار کرد: بر اساس آمارهای احصاشده توسط سامانه‌های ترددشمار محورهای مواصلاتی استان در بازه زمانی پنج روزه یازدهم تا پانزدهم خردادماه، ۳۸۱ هزار و ۱۰۰ تردد در محورهای ورودی استان سمنان ثبت شد.

وی سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد را ۱۴ درصد بیان کرد و افزود: پرترددترین محور در این بازه زمانی، محور ایوانکی- شریف‌آباد بوده است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: مسافران می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، عدد ۱۴۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند یا با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

به گزارش یولن؛ با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به هم‌وطنان مسافر اقدام می‌شود.

کنترل عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان سمنان با استفاده از سیستم‌های هوشمند ITS از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان انجام می‌شود.

در حال حاضر، ۵۶ دستگاه ترددشمار، ۵۹ سامانه ثبت تخلف و ۲۲ دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند.

سالانه دست‌کم ۱۵ میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند. حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از مردم خواست ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان، حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها به سایت www.141.ir مراجعه کنند یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا