فرهنگ و هنر

جبلی: ترویج کتاب و معرفی آثار ارزشمند وظیفه ذاتی ما در رسانه ملی است

جبلی: ترویج کتاب و معرفی آثار ارزشمند وظیفه ذاتی ما در رسانه ملی است

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات یولن پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ضمن بازدید از نمایشگاه کتاب تهران از غرفه یولن بازدید کرد.

امروز رسانه‌های جبهه انقلاب رسالت سختی بر عهده دارند

جبلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به رسالت سخت رسانه‌های انقلاب اسلامی گفت: به همکارانم در یولن خسته نباشید می‌گویم، امیدوام همه ما به عنوان افسران و فعالان فرهنگی به وظیفه هدایت و کاربری خودمان به خوبی عمل کنیم و یکی از گردنه‌های مهم و سخت انقلاب را پشت سر بگذاریم.

جبلی: ترویج کتاب و معرفی آثار ارزشمند وظیفه ذاتی ما در رسانه ملی است

ما در رسانه ملی و شما در یولن وظایف سنگینی برعهده داریم

رئیس رسانه ملی ادامه داد: ما در نقطه‌ای به سر می‌بریم که نقطه عطف و ارتقاء انقلاب اسلامی است و این دوره وظیفه ما رسانه‌ها را سنگین کرده و در عرصه‌های مختلف باید مسیر قبل توجهی را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، منطقه‌ای و بین‌المللی طی کنیم. ما در رسانه ملی و شما در یولن باید به این رسالت عمل کنیم و ان‌شا‌الله قدر این موقعیت را بدانیم و از این گردنه پربرکت تاریخی به خوبی عبور کنیم.

ترویج کتاب و کتاب‌خوانی و معرفی کتاب‌های ارزشمند از وظایف ذاتی ما در رسانه ملی است

جبلی درباره برنامه‌های رسانه ملی درباره ترویج کتاب و کتاب‌خوانی گفت: در رسانه ملی ترویج کتاب، ترویج کتاب‌خوانی و معرفی کتاب‌های ارزشمند از وظایف ذاتی ما است و در این راه هم نشان دادیم که صدا و سیما می‌تواند پرونده‌ها و مطالباتی که سال‌ها بر زمین مانده بود را به نتیجه برساند. یکی از این مطالبات کمک به صنعت کتاب برای در دسترس تر قرار گرفتن و ارزان شدن آن است که راحت‌تر، روان تر و بهتر در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

جبلی: ترویج کتاب و معرفی آثار ارزشمند وظیفه ذاتی ما در رسانه ملی است

باید نسل جوان را اسطوره‌های انقلاب آشنا کنیم

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه کتاب‌های ارزشمندی را در نمایشگاه کتاب دیدم گفت: برخی از این کتاب‌ها را مطالعه کردم و پیشنهادم این است که کتاب‌هایی که نسل جوان را با بزرگان و افتخارات ایران و انقلاب اسلامی آشنا می کند را باید به نسل جوان معرفی کنیم، ما حتماً نیازمندیم که خاطرات خوب را مرور کنیم و باید افتخارات و اسطوره‌ها را به نسل جوان معرفی کنیم.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا