سمنان

دستگاه‌های مجاز استخراج رمزارز ۱۵ خرداد از مدار مصرف خارج می‌شوند

دستگاه‌های مجاز استخراج رمزارز ۱۵ خرداد از مدار مصرف خارج می‌شوند

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمد حسینی‌نژاد مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مدیریت پیک بار و مصرف برق در سمت تقاضا که با حضور مدیرکل دفتر اشتغال و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان و جمعی از مسؤولان برگزار شد، اظهار کرد: همفکری و هماهنگی به‌منظور مدیریت پیک بار، مهم‌ترین هدف برگزاری این نشست است.

وی اضافه کرد: با آغاز روزها و ماه‌های گرم سال، باید با برنامه‌ریزی و مشارکت همه ارکان، پیک بار تابستان را با موفقیت طی کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به اینکه در دنیا بحث ۳۰۰ ساعت پیک بحرانی مطرح است، افزود: اصولاً در این زمینه تولید و مصرف یکسان نخواهد بود و برای گذر از این موقعیت، مدیریت مصرف تنها راهکار است.

حسینی‌نژاد تصریح کرد: به‌منظور گذر موفق از پیک بار امسال، دستگاه‌های مجاز استخراج رمزارز در استان سمنان از پانزدهم خردادماه تا ۱۵ شهریورماه سال ۱۴۰۱، از مدار مصرف خارج می‌شوند.

وی با عنوان اینکه نقش مشترکان تولیدی در اجرای برنامه‌های پیک‌سایی بسیار مهم و کلیدی است، ادامه داد: بیش از ۶ هزار تفاهم‌نامه با مشترکان برق استان سمنان منعقد شده تا در پیک بار تابستان با شرکت توزیع برق استان سمنان همکاری کنند.

مجید وفایی، مدیرعامل برق منطقه‌ای سمنان، برنامه‌های این شرکت در زمینه پیک بار تابستان را تشریح کرد و در زمینه مصوبه هیأت وزیران به پیشنهاد وزارت نیرو به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در خصوص اجرای اقدامات عملیاتی برای حفظ پایداری شبکه سراسری برق کشور در ایام گرم سال و نحوه همکاری مشترکان در زمینه مدیریت مصرف بررسی لازم صورت گرفت.

همچنین رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان و رئیس هیأت رئیسه انجمن مدیران صنایع و معادن استان و نمایندگان انجمن صنفی قطعه‌سازان خودرو، شرکت شهرک‌های صنعتی و کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی، نقطه‌نظرها و دیدگاه‌های خود را در این جلسه مطرح کردند.

در این جلسه در ارتباط با موضوعات مشارکت حداکثری صنایع در تابستان، استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر برای بخش تولیدی، کنترل‌های مستمر برای جمع‌آوری رمزارزهای غیرمجاز و بهره‌گیری از مولدهای برق اضطراری به‌خصوص در ساعات پیک روز بحث و تبادل‌نظر به‌ عمل‌ آمد.

در نظر است جلسات این کمیته با مسؤولیت استانداری سمنان هر دو هفته یک بار تشکیل و مصوبات آن به نحوی شایسته اجرایی شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا