زنجان

دولت‌ها تلاش‌شان را برای آبادانی مملکت و خدمت به مردم انجام داده‌اند

دولت‌ها تلاش‌شان را برای آبادانی مملکت و خدمت به مردم انجام داده‌اند

به گزارش خبرگزاری یولن از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: رعایت این فریضه از واجبات الهی محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به نامگذاری ۳۱ مردادماه، به عنوان روز صنعت دفاعی، افزود: وضعیت فعلی این صنعت باید با زمانی که به مدت ۵۰ روز دزفول ما را مورد حمله موشکی قرار دادند مقایسه شود.

وی با اشاره به ساخت موشک و پهبادهای کم‌نظیر در ایران، افزود: آمریکا که خود بزرگ‌ترین فروشنده اسلحه در دنیا است، روزی با افتخار از جنایات خود و ترور دانشمندان و حاج قاسم صحبت می‌کرد، اما با دیدن پیشرفت روزافزون ما در صنعت دفاعی، صدایش قطع شد.

آیت‌الله خاتمی به قرار گرفتن در آستانه هفته دولت اشاره و تصریح کرد: شهید باهنر و رجایی که روز شهادت‌شان را هفته دولت نام‌گذاری کرده‌اند، خدمات شایانی به این انقلاب ارائه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه دولت‌ها بعد از گذشت حدود ۴۳ سال هر آنچه که از دست‌شان برمی‌آمده در عمران، آبادی، ایجاد راه، خدمات آب، گاز و برق، ایجاد بنادر و زیرساخت‌های دیگر به مردم عرضه کردند، افزود: اینکه عملکرد کدام دولت خوب یا بد بوده را کاری نداریم، در این انقلاب همه دولت‌ها تلاش‌شان را برای آبادانی مملکت و خدمت به مردم به کار برده‌اند.

وی با اشاره به دخالت انگلیس از آغاز حکومت پهلوی در ایران، افزود: عامل استقرار پهلوی‌ها، حمایت بیگانگان بود که با شروع کودتا و حمایت انگلیس، اول رضاخان و سپس پسرش با حمایت علنی آمریکا به قدرت رسید.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به روزهای سیاه ایران و زورگویی و استبداد حکومت پهلوی، گفت: دخالت در همه امور بر عهده بیگانگان بود و آمریکا تمام شئونات را در این مملکت زیر پا گذاشت، این در حالی است که پیروزی انقلاب اسلامی سبب کوتاهی دست بیگانگان از این سرزمین شد اما مشاهده می‌کنیم با گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی، هنوز آمریکا دست از ظلم و آدم‌کشی و دخالت، به خصوص در کشورهای مسلمان برنداشته است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه آمریکا از ظلم و دخالت سیر نخواهد نشد، اضافه کرد: از قبل از انقلاب تاکنون حدود ۶۰ سال آمریکا در بیش از ۲۸ جنایت مشخص در ایران دخالت داشته که اسناد و مدارک این جنایات نیز به وضوح اعلام شده است.

وی، تحریم، بایکوت سیاسی، تحریک دشمنان و عوامل بیگانه علیه ایران را از جمله ظلم و جنایتی خواند که آمریکا آن را ادامه می‌دهد، تصریح کرد: قدرت امروز اسلام و جمهوری اسلامی ایران، آمریکا و دشمنان را نگران کرده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴


 

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا