البرز

رئیسی :بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی کمال‌شهر کرج تا ۲ سال آینده تکمیل می‌شود

رئیسی :بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی کمال‌شهر کرج تا ۲ سال آینده تکمیل می‌شود

به گزارش یولن از کرج،آیت الله سید ابراهیم رئیسی امشب در ادامه سفر به البرز در بازدید میدانی از بیمارستان در حال احداث ۱۰۰ تختخوابی کمال‌شهر کرج، با اشاره به پیشرفت ۱۸ درصدی این پروژه اظهار کرد: بنای دولت این است که ابتدا آن دسته از طرح‌ها که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند را به اتمام برساند، اما با توجه به اینکه این بیمارستان در یکی از مناطق محروم استان قرار گرفته تصمیم گرفته شد، با تخصیص اعتبارات لازم و اقدام جهادی مسئولان مربوطه هرچه سریع‌تر تکمیل شده و در خدمت مردم قرار گیرد.

رئیس‌جمهور بر ضرورت تسهیل دسترسی مردم استان البرز به خدمات درمانی، افزود: استان البرز بیش از ۶۰ درصد از نیاز دارویی کشور را تأمین می‌کند و این به هیچ‌ وجه شایسته نیست که مردم این استان در صف درمان قرار بگیرند و در زمینه دسترسی به خدمات درمانی با مشکل مواجه باشند.

احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی کمال‌شهر کرج از سال ۹۶ آغاز شده اما با توجه به عدم تأمین منابع تاکنون فقط ۱۸درصد پیشرفت داشته است.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیز در بازدید از بیمارستان کمال شهر کرج قول داد که بیمارستان مورد نظر، با تخصیص اعتبارات لازم و عزم جهادی وزارت بهداشت، حداکثر در ۲ سال آینده تکمیل شده و در اختیار مردم کمال‌شهر کرج قرار گیرد.

استان البرز با جمعیتی حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر خرداد ماه سال ۸۹ با هفت شهرستان تابعه از استان تهران منفک و به عنوان استان سی و یکم کشور شناخته شد.

رئیس جمهور در قالب نوزدهمین سفر استانی هیات دولت و در سال “تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” به منظور بررسی اولویت‌های توسعه بخشی و تصمیم گیری برای رفع مشکلات مردم  امروز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه میهمان استان البرز است.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۸ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران و مشهد سفر کرده است.

 
انتهای پیام/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا