سمنان

رزمایش «دفاع از مقر» در سمنان اجرا شد

رزمایش «دفاع از مقر» در سمنان اجرا شد

به گزارش یولن از سمنان، صبح امروز با حضور بسیجیان و نیروهای حراست شرکت برق منطقه‌ای سمنان، رزمایش «دفاع از مقر» در این شرکت و معاونت بهره‌برداری در شهرهای سمنان، شاهرود و گرمسار برگزار شد.

فرشاد همافر، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به اهمیت برگزاری این رزمایش در جهت حفاظت و ایمنی بیشتر از تأسیسات و تجهیزات صنعت برق گفت: این رزمایش که با اعلام عمومی از سوی بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان و اداره کل حراست استان برگزار شد، کارکنان بسیجی و دفتر حراست شرکت برق منطقه‌ای سمنان با حضور در محل‌های از پیش تعیین شده، به حراست از تأسیسات این شرکت پرداختند.

وی افزود: بسیجیان حاضر در این رزمایش با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، ضمن آموزش و به‌روزرسانی اطلاعات و مهارت‌های رزمی و دفاعی خود، با مبانی مقابله با جنگ‌های نوین و … نیز آشنا شدند.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به بررسی و بازنگری مجدد نقاط حساس و آسیب‌پذیر صنعت برق استان در این رزمایش گفت: در این رزمایش آمادگی نیروهای بسیجی جهت خنثی کردن و یا کاهش تأثیرات اقدامات تخریبی دشمن و ممانعت از دستیابی و ایجاد خسارت به بخش‌های مهم تأسیسات صنعت برق، مورد ارزیابی قرار گرفت و نقاط قوت و قابل‌بهبود این رزمایش بررسی شد.

در حین برگزاری این رزمایش، مدیرکل دفتر امنیتی انتظامی استانداری سمنان، هیأت همراه با حضور در شرکت برق منطقه‌ای سمنان از نزدیک از اجرای این رزمایش دیدن کردند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا