سمنان

زدودن غبار محرومیت به همت جهادگران/ اعزام ۵۱۷ گروه جهادی به مناطق محروم سمنان

زدودن غبار محرومیت به همت جهادگران/ اعزام ۵۱۷ گروه جهادی به مناطق محروم سمنان

مهدی کاشفی، جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در سمنان با اشاره به برگزاری رزمایش «بهار خدمت» در ایام نوروز و اعزام جهادگران به مناطق محروم و کم‌برخوردار استان به‌منظور خدمت‌رسانی اظهار کرد: در ایام نوروز، ۵۱۷ گروه جهادی به روستاها و مناطق محروم برای خدمت‌رسانی اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از سه هزار و ۱۰۰ جهادگر در ایام نوروز در اردوهای جهادی استان شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: گروه‌های جهادی در این ایام در مناطق محروم کار آب‌رسانی، ویزیت رایگان، واکسیناسیون کرونا، پروژه‌های عمرانی ساخت منازل محرومان و … را در دستور کار قرار داده‌اند.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان با اشاره به برپایی بیش از ۱۹ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بین‌راهی در تعطیلات نوروز به همت گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج اظهار کرد: نمایشگاه‌های بین‌راهی تأثیر بسزایی در عرضه و شناساندن ظرفیت‌های استان به مسافران و گردشگران خواهد داشت.

کاشفی با بیان اینکه این ۱۹ نمایشگاه شامل ۴۳ غرفه برای فروش صنایع‌دستی، دست سازه‌ها، سوغات، خوراکی‌ها و … مردم استان است، افزود: ایجاد نمایشگاه‌های بین‌راهی یکی از راهکارهای کاهش تصادفات و افزایش جاذبه‌های جاده‌های کویری بوده و هدف دیگر از تشکیل این نمایشگاه‌ها نیز کمک به اقتصاد خرد است.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان با اشاره به ایجاد ایستگاه‌هایی در ایام نوروز برای جمع‌آوری کمک به مردم مظلوم یمن توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان افزود: ۶۵ میلیون تومان تاکنون کمک برای مردم مظلوم یمن جمع‌آوری شده است و این کار تا پایان ایام تعطیلات نوروز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی تجلی کننده تفکر و روحیه جهادی در میدان حل مسائل است، تصریح کرد: قدم‌های استوار گروه‌های جهادی و جهادگران که در راستای محرومیت‌زدایی، ارائه خدمات مؤمنانه و حل مسائل در حاشیه شهرها و روستاها برداشته می‌شود، نشان از ایستادگی پای آرمان‌های این انقلاب دارد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/ ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا