کرمان

سرپرست شرکت معادن اسفندقه معرفی شد

سرپرست شرکت معادن اسفندقه معرفی شد

به گزارش یولن از کرمان، حسین عامریان امروز در آیین معارفه سرپرست جدید شرکت معادن اسفندقه آینده معادن اسفندقه را با وجود جوانان و کمک  مسئولان و کارگران این مجموعه مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت:  معادن اسفندقه یکی از شرکت‌های گران‌بها و مهم صنایع فولاد کشور است که ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری و پیشرفت دارد.

عامریان بیان کرد: ورود معادن به بورس موجب برداشتن گام‌هایی با اطمینان بیشتر در توسعه این معادن می‌شود و این معادن می‌تواند به منطقه اشتغال و رونق بخشند و از طرفی برای صادرات، سهام‌داران و همچنین بازنشستگان فولاد مهم و ارزشمند باشد.

وی بر ایجاد ارزش افزوده از مواد معدنی تأکید و خاطرنشان کرد: معادن اسفندقه در طی سال های گذشته فراز و نشیب بسیاری داشته و افرادی بر سرکار آمدند که ارزش این مواد معدنی را نمی‌دانند و در مقطعی آن را رها کرده و به‌صورت خام و ناچیز می‌فروختند.

عامریان تصریح کرد: پس از انجام اصلاحات مجموعه معادن اسفندقه و تغییر مدیریتی این شرکت سبب تحول در معادن شهرستان ارزوئیه شد و اکنون مردم به کار در معادن اسفندقه اعتماد کرده و با تمام وجود برای توسعه و پیشرفت این معادن تلاش می‌کنند.

وی افزود: باتوجه به بیکاری در شهرستان ارزوئیه باید به سمت حوزه دانش‌بنیان وارد شویم و این کارها نیاز به همت بلند و تلاش وسیع دارد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور تاکید کرد: نیاز است تغییر و تحولی در برنامه‌ها و فعالیت‌های این مجموعه داشته باشیم و زیرساخت‌ها را فراهم کنیم که سرمایه‌گذار مشارکت داشته باشد و  با برنامه‌ریزی و مدیریت جدید و دانش روز و همچنین انتقال تجربیات، آینده خوبی پیش روی معادن اسفندقه خواهیم داشت.

علی امیرماهانی سرپرست شرکت معادن اسفندقه نیز در این مراسم عنوان کرد: نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین از سوی مقام معظم رهبری مسئولیتی خطیر بر دوش تمامی مسئولان به‌ویژه مدیران این مجموعه گذاشته است که باید با همکاری سایر دستگاه‌ها و پشتیبانی نیروهای این شرکت در این مسیر با تلاش شبانه‌روزی اقدامات موثری داشته باشیم.

امیرماهانی افزود: هدف مشترک ما خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و رشد دادن مجموعه معدنی اسفندقه است و در این مسیر برنامه‌های خوبی در دستور کار قرار دارد.

وی ابراز کرد: از جمله برنامه‌های در دست اقدام می‌توان به افزایش تولید و ایجاد ارزش افزوده محصولات معدنی، توسعه ثروت و نیروی انسانی منطقه، محرومیت‌زدایی، اشتغالزایی و رسیدن به جایگاه واقعی این مجموعه اشاره کرد که این برنامه‌ها با هم‌افزایی و همگرایی مسئولان استان کرمان و شهرستان ارزوئیه محقق می‌شود.

سرپرست شرکت معادن اسفندقه خاطرنشان کرد: معتقدم عرصه جهاد و خدمت همچنان باز است، اما به‌صورت دیگری و مصداق آن تلاش در اقتصاد و مجموعه‌های معدنی شهرستان ارزوئیه و سایر معادن استان کرمان است.

انتهای پیام/۲۶۵۵/ب


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا