سمنان

شهرداری از بهبود وضع کودکان کار در سمنان حمایت می‌کند

شهرداری از بهبود وضع کودکان کار در سمنان حمایت می‌کند

به گزارش یولن از سمنان، سمانه محمدیان رئیس اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری رویدادهای مختلف در راستای حمایت از کودکان کار در سمنان خبر داد.

وی گفت: وجود کودکان کار یک مسأله اجتماعی و اقتصادی است و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه کنونی نیز در گسترش این پدیده نقش زیادی دارد.

رئیس اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان ادامه داد: حمایت از حقوق کودکان و به‌ویژه کودکان کار وظیفه‌ای انسانی- اجتماعی است که برعهده یکایک افراد، سازمان‌ها و نهادها قرار دارد.

محمدیان بیان کرد: با در نظر گرفتن تمام شرایط، تنها کاری که از ما ساخته است، حمایت از کودکان کار به روش‌های مختلف است و شهرداری سمنان هم در راستای شهر دوستدار کودک، برنامه‌های حمایتی را برای این قشر از جامعه در دستور کار دارد.

وی با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلف در راستای حمایت از کودکان کار عنوان کرد: آموزش مهارت‌های اجتماعی و زندگی به کودکان کار با برگزاری کلاس‌های آموزشی متعدد و برگزاری برنامه‌های شادیانه، گردشگری و تفریحی با مشارکت مرکز کودک و خانواده هانی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری سمنان است.

رئیس اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: متأسفانه اغلب اوقات با قضاوت‌های سطحی و بدبینانه نسبت به کودکان کار، آنها از سوی افراد جامعه مورد بی‌توجهی، طرد، تحقیر و بدرفتاری قرار می‌گیرند که خود این هم از عوامل گسترش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا