سمنان

صدور الکترونیکی پروانه‌ پایان کار ساختمانی در شهرک‌های صنعتی سمنان

صدور الکترونیکی پروانه‌ پایان کار ساختمانی در شهرک‌های صنعتی سمنان

محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در سمنان اظهار کرد: صدور پروانه‌های احداث و پایان کار ساختمان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان از یکم خردادماه سال ۱۴۰۱ از طریق سامانه الکترونیکی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، نیازی به مراجعه متقاضیان به ستاد مرکزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان نیست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: در این راستا تمام متقاضیان با مراجعه به دفاتر شهرک‌های صنعتی این استان مدارک را از طریق سامانه eservice.isipo.ir ارسال و درخواست‌های خود را تا حصول نتیجه پیگیری مجوز پروانه احداث ساختمانی و پایان‌کار دریافت نمایند.

باقری خاطرنشان کرد: دفاتر شهرک‌های صنعتی شاهرود، دامغان، سمنان، شهمیرزاد، سرخه، آرادان، گرمسار و ایوانکی آماده دریافت مدارک متقاضیان است.

وی یادآور شد: با الکترونیکی شدن امور واگذاری زمین تا گواهی پایان کار که مورد تأکید دولت سیزدهم و وزارت صنعت، معدن و تجارت است، دغدغه امضاهای طلایی و اعمال نفوذ اشخاص در واگذاری اراضی صنعتی و … حذف می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تأکید کرد: هدف از اجرای این طرح از بین بردن بروکراسی زائد اداری و کاهش رفت و آمد صنعتگران به دفتر مرکزی شرکت شهرک‌های صنعتی، حذف اعمال نفوذ، سلیقه و نظرات شخصی افراد در زمینه تمام مسائل مربوط به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا