بین الملل

فارس من| برخورد با خاطیان مراسم هنجارشکنانه سالگرد انقلاب در لندن

فارس من| برخورد با خاطیان مراسم هنجارشکنانه سالگرد انقلاب در لندن

به گزارش یولن، انتشار فیلمی از برگزاری مراسم چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سفارت ایران در لندن، باعث واکنش‌‌ها و انتقاداتی تند در داخل کشور شد. در همین خصوص نیز کاربران فارس من با تشکیل  کمپینی خواستار برخورد با خاطیان در این زمینه شدند.

در این کمپین آمده است: اخیراً به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن میزبان جشن مختلط در سفارت آن هم با حضور بانوان با پوشش هنجارشکنانه و ناشایست بوده، متاسفانه این جلسه هیچ سنخیتی با ارزش‌های انقلاب اسلامی نداشته و موجب ناراحتی خیل دلسوزان انقلاب اسلامی ایران شده است. لطفاً با خاطیان برخورد شود.

در همین خصوص نیز بسیج دانشجویی دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه در نامه‌ای خطاب به «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، نسبت به عدم رعایت اصول اولیه عرف دیپلماتیک در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سفارت ایران در لندن، انتقاد کرده و خواستار برخورد با خاطیان شد. در این نامه آمده است: انتشار تصاویری از نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در انگلستان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و عدم رعایت اصول اولیه عرف دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در حضور آقای سفیر، موجب رنجش و تاسف مردم انقلابی و تلنگری برای مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور است. (بیشتر بخوانید)

خبرنگار یولن در این خصوص موضوع را پیگیری کرد و اطلاع یافت که با خاطیان برخورد شده است.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا