فرهنگ و هنر

فارس من| پویشی برای معرفی هرچه بهتر امام رضا(ع) در برابر توهین «عنکبوت مقدس»

فارس من| پویشی برای معرفی هرچه بهتر امام رضا(ع) در برابر توهین «عنکبوت مقدس»

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و فعالیت‌های دینی یولن، مخاطبان یولن در پی حضور فیلم «عنکبوت مقدس» با محتوای اهانت‌آمیز به امام رضا (ع) در جشنواره بین‌المللی فیلم کن، مطالبه‌ای را در سامانه تعاملی فارس من با عنوان «من خادم امام رضا(ع) هستم» ثبت کردند و در آن نوشتند: «من خادم امام رضا (ع) هستم. پویشی است که باید در برابر فیلم سخیف عنکبوت مقدس راه بیندازیم و از طریق رسانه‌ها آن را به گوش جهانیان برسانیم تا دنیا بفهمند که حق ندارند با امام رضای (ع) و اهل بیت (ع) ما شوخی کنند.»

هشتگ #من_خادم_امام_رضا_هستم را در فضای مجازی داغ کنید

محمدمهدی میرزایی مقدم، سردبیر این سوژه در گفت‌وگو با خبرنگار یولن اظهار داشت: با راه‌اندازی این پویش بنا داریم تا در فضای مجازی مطالبی درباره امام رضا(ع) و برای معرفی هرچه بهتر ایشان منتشر کنیم.

وی افزود: در این پویش کودکان می‌توانند نقاشی‌های خود و بزرگسالان می‌توانند، دلنوشته‌های خود و یا حتی فیلم و عکس نوشته را با هشتگ #من_خادم_امام_رضا_هستم منتشر کنند.

پویشی برای معرفی هرچه بهتر امام رضا(ع)

میرزایی مقدم با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی این پویش معرفی هرچه بهتر امام رضا(ع) در پی توهین فیلم «عنکبوت مقدس» به ساحت نورانی ایشان است، تصریح کرد: باید با اقدام فعال و واکنش به موقع به این توهین، به گوش جهانیان برسانیم تا  بفهمند که حق ندارند با امام رضای (ع) و اهل بیت (ع) ما شوخی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بناست در روزهای آتی به صورت گسترده‌تری برای تبلیغ و ترویج این پویش اقدام کنیم تا ان شاء الله مخاطبان بیشتری در این زمینه فعال شوند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا