البرز

لایحه پیش‌بینی هزینه‌های سفر ریاست جمهوری به شهرداری عودت داده شده بود

لایحه پیش‌بینی هزینه‌های سفر ریاست جمهوری به شهرداری عودت داده شده بود

به گزارش یولن از کرج، جواد چپردار، رییس شورای شهر کرج، امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به سفر رئیس جمهور که در قالب نوزدهمین سفر استانی هیات دولت و در سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» به منظور بررسی اولویت‌های توسعه بخشی و تصمیم گیری برای رفع مشکلات روز به استان البرز سفر کرد دستاورد مهمی در استان داشت، اظهار داشت: دو مورد از آن در مدیریت شهری کرج  تامین دپوی قطار شهری از یکی از دانشگاه های این استان با دستور ریاست جمهوری و سهم ۵۰ درصدی وزارت راه و شهرسازی در تکمیل بزرگراه سردار شهید سلیمانی دو دستاورد سفر رییس جمهور به مدیریت شهری بود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش به لایحه شهرداری درخصوص تامین هزینه بخشی از سفر ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود:شهرداری کرج بر اساس سفرهای سابق ریاست جمهوری در ادوار و سنوات گذشته پیش بینی منابع مالی سفر را در لایحه ای تقدیم شورای اسلامی شهر کرج کرده بود به جهت اینکه این لایحه غیر فوریتی بود طبق روال به دبیر شورا ارائه و به کمیسیون تخصصی برنامه و بودجه شورای شهر ارجاع شد و به جهت اینکه این لایحه مستندات لازم را نداشت این لایحه در کمیسیون به رای گذاشته شد و به جهت «عدم کفایت مستندات» به شهرداری کرج عودت داده شد  لذا جلسه رسمی برای تصویب این لایحه نداشتیم و این لایحه قبلاً و  به جهت عدم کفایت مستندات شهرداری عودت داده شده بود.

وی بیان کرد: با توجه به ادوار گذشته که قسمتی از هزینه های سفر ریاست جمهوری را شاید شهرداری های استان البرز متقبل می شدند ولی در این دوره از سفر رئیس جمهور چون از مجموعه استانداری  درخواست رسمی از استانداری نداشتیم این لایحه را  عودت دادیم.

چپردار عنوان کرد: هزینه سفر ریاست جمهوری بر عهده استانداری و نهاد ریاست جمهوری  است و شورای شهر  یا شهرداری مسئولیت پرداخت هزینه ها را ندارد.

 

لایحه پیش‌بینی هزینه‌های سفر ریاست جمهوری به شهرداری عودت داده شده بود

 

به گزارش فارس، روز گذشته رئیس جمهور به همراه برخی از وزرای دولت سفر نیمه روزه به استان البرز داشته و برخی وزرا هم به عنوان نماینده وی به شهرستان‌های استان اعزام شدند؛ تصویری از یک لایحه در این روز منتشر شد که نشان می‌داد شهرداری کرج درخواست ۸ میلیارد ریال از شورا بابت استقبال از سفر رییس‌جمهور کرده است. آیت الله رئیسی در کنایه‌ای گفته بود: ما که با مترو آمدیم و افطار هم مهمان دانشجویان بودیم؛ نکند به نام ما و به کام دیگران شود! (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا